۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰

استاندار یزد:

رفع مشکلات و گره‌گشایی از مردم دغدغه مدیران باشد

رفع مشکلات و گره‌گشایی از مردم دغدغه مدیران باشد

یزد - استاندار یزد با اشاره به لزوم توجه به مشکلات مردم گفت: رفع مشکلات و گره‌گشایی از مردم دغدغه مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در بازدید از شهرستان مهریز با تسلیت ایام حزن و عزاداری حضرت زهرا(س) اظهار داشت: امید است بتوانیم از این الگو و ذخیره معرفت در عالم اسلام بهره کافی ببریم و شخصیت حضرت زهرا(س) که فقط از زوایایی مطرح شده را کاملتر بشناسیم.

وی با بیان اینکه برپایی مراسم سوگ بسیار مناسب و ضروری است، ادامه داد: این چراغ پر فروغ در نهضت حضرت سیدالشهدا و شهادت حضرت زهرا (س) موجب شده تا این جریانات زنده و پرفروغ باشد اما کارهای ضروری تری نیز بر زمین مانده است که نسل جوان تشنه الگویی است که کاملا دیده شود و رسالت ما پرداختن به این موضوع است.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه جلسات و نشست ها باید منطقی‌تر و پرمحتواتر باشد، اضافه کرد: اولویت دولت رسیدگی به معیشت مردم است و باید با دلسوزی مسیری را برای حل مسائل در راستای قانون پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه برخی روش ها را می توان تغییر داد و راهکار بهتری برای حل مسائل یافت، افزود: وظیفه مدیران و مسئولان رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار و راه حل است لذا باید توجه داشت که طوری عمل شده تا مشکل رفع شود.

زمانی قمی با تقدیر از نگاه روشن امام جمعه شهرستان مهریز در راستای توجه به صنعت گردشگری بیان داشت: تاکید امام جمعه این شهرستان مبنی بر توجه به صنعت گردشگری و ورود گردشگران برای ما بسیار ارزشمند است و لازم می دانیم پاسخی روشن در این زمینه بدهیم و از این فرصت استفاده بهینه داشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه دغدغه همه مدیران و مسئولان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد، عنوان کرد: بسیاری از تصمیمات و اقداماتی که باید انجام شود را می توان با گفتگو و مذاکره و برگزاری جلسات به راهکار مناسبی رسید و برای رفع مشکل اقدام کرد لذا هیچ مسئله ای بدون راه حل باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه غلبه بر مشکل بیکاری تصمیم شجاعانه و رفتار مدبرانه می‌خواهد، افزود: روش های سنتی راهکار حل مشکل اشتغال نیست و دردی از جامعه دوا نمی کند و باید بر اساس شرایطی که داریم و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد بر مشکلات غلبه کرد.

زمانی قمی خواستار توجه به درخواست ها و نیازهای مردم از سوی مدیران شد و اظهار داشت: شما مدیران اگر چندماه حقوق خود را نگیرید چه رفتار و برخوردی خواهید داشت و چگونه زندگی می کنید پس نباید خواست کارگران و دیگر اقشار را نادیده گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش داشتن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهمن‌ماه بیان داشت: ما مسئولان در کنار مردم و با مردم به عنوان قطراتی از دریای ملت در آیین های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب حضور خواهیم داشت و جشن پیروزی این انقلاب را باشکوه برگزار خواهیم کرد تا ضمن تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

کد خبر 4204855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha