۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۴۸

دبیر فدراسیون تنیس:

اولویت فدراسیون تنیس تقویت سنین پایه است

اولویت فدراسیون تنیس تقویت سنین پایه است

زنجان-دبیر فدراسیون تنیس تاکید کرد: اولویت امروز فدراسیون، تقویت رده‌های سنی پایه بوده و معتقدیم در این زمینه موفق عمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامیار کیمیایی عصر شنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیئت تنیس استان زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه تنیس ایران در رده‌های سنی پایه دختران و پسران توانسته به موفقیت‌های خوبی دست یابد، افزود: حضور موفق و کسب نتایج قابل قبول در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا پیش‌درآمدی برای توسعه این ورزش در کشور به‌شمار می‌رود که امیداریم تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر بحث استعدادیابی که خوشبختانه روند خوبی را در حال طی کردن هستیم، موضوع اسپانسری در ورزش باید به یکی از دغدغه‌های جدی تبدیل شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم موفقیت ورزشکاران ما به‌ویژه در رده‌های سنی پایه تداوم داشته باشد، باید تلاش کنیم این ورزشکاران از سوی اسپانسرهای ورزشی حمایت شده و به سمت حرفه‌ای‌گری در ورزش سوق پیدا کنند.

دبیر فدراسیون تنیس با یادآوری اینکه دلیل اصلی جایگاه کنونی تنیس در ایران، تبلیغات ناکافی از سوی رسانه‌ها بوده است، افزود: خوشبختانه مدتی است که رسانه‌ها نگاه ویژه‌ای به این رشته ورزشی در کشور دارند و این خود می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش تنیس را به همراه داشته باشد.

کیمیایی یکی دیگر از دلایل قرار نگرفتن تنیس ایران در جایگاه واقعی خود را المپیکی نبودن این رشته در کشور عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حضور رئیس فدراسیون تنیس به‌عنوان یکی از اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک بتوانیم در بازی‌های آسیایی نقش‌آفرینی کنیم که این خود می‌تواند اقبال عمومی را برای این رشته به همراه داشته باشد.

دبیر فدراسیون تنیس در ادامه از حضور تیم‌ملی ایران در رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه معتقدیم تیم‌ملی ایران در برابر هنگ‌کنگ به‌عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند در سطح آسیا، کار بسیار سختی پیش رو دارد، اما با همدلی که از بازیکنان و کادر فنی سراغ داریم، امیدواریم بتوانیم با پشت سر گذاشتن این حریف سرسخت، شانس حضور در گروه یک را افزایش دهیم.

کد خبر 4205160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha