۲ بهمن ۱۳۹۶، ۲۲:۱۷

امام جمعه ایلام:

نماز جمعه یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و نظام است

نماز جمعه یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و نظام است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: نماز جمعه یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی نماینده امروز در همایش ائمه جمعه استان در شهرستان دره شهر اظهار داشت: همایش ائمه جمعه استان به منظور هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستانها و در جریان قرار گرفتن کارهای که در راستای خدمت به مردم انجام می گیرد هر دوماه یک بار برگزار می شود.

وی گفت: تریبون های نماز جمعه برای تبیین مسائل فرهنگی، بصیرت افزایی و پشتیبانی برای نظام و دولت است.

امام جمعه ایلام افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب نماز جمعه ها قرارگاه های فرهنگی هستند که فرمانده این قرارگاه های ائمه جمعه  هستند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش جامعه همه در مکتب فرهنگ پویا، بالنده و پیشرو است، گفت: در این زمینه نماز جمعه به عنوان یک پایگاه مهم فرهنگی است.

نهایت تعامل و هماهنگی مابین ائمه جمعه در استان

وی تصریح کرد: نماز جمعه یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و نظام است، ائمه جمعه مورد اعتماد مردم هستند و دشمن سعی در کمرنگ کردن این اعتماد مردم دارد که الحمدلله موفق نشده است.

لطفی گفت: در استان نهایت تعامل و هماهنگی مابین ائمه جمعه شهرستانها با مرکز استان و مرکز استان با مسئولین ارشد اجرایی استان و ائمه جمعه شهرستانها با فرمانداران وجود دارد که این ارتباط برادرانه در راستای خدمتگذاری به مردم است.

وی افزود: در فتنه اخیر دشمنان با حمایت مثلث شوم(صهیونیسم،آمریکا و عربستان) امید به پیروزی بسته بودند که با حضور حماسی مردم ناکام شدند.

کد خبر 4207382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha