۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ریزش‌هاورویش‌های انقلاب تبیین شود/برخی دنبال اسلام آمریکایی هستند

ریزش‌هاورویش‌های انقلاب تبیین شود/برخی دنبال اسلام آمریکایی هستند

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب برای جامعه و نسل جوان باید تبیین و بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در جلسه مسئولین کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر لرستان در سخنانی بابیان اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های دینی انقلاب اسلامی ایران به بلوغ کامل رسیده است و شاهد دوران بلوغ انقلاب اسلامی ایران هستیم.

ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب

وی با تأکید بر برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌صورت باشکوه عنوان کرد: این امر به این دلیل بوده که در این ۴۰ سال شاهد مقاومت، ایثار، فداکاری، حضور درصحنه، بالندگی، حفظ استقلال، آزادی و همچنین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه در این راستا باید جشن‌های انقلاب باشکوه و باعظمت برگزار شوند ادامه داد: مسئولان باید اهتمام جدی داشته باشند و عظمت انقلاب اسلامی برای جامعه و نسل جوان بازگو و تبیین شود.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی‌نظیر بوده و هست گفت: در این رابطه کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب را احصا و بازگو کنند.

وی با تأکید بر بازگو کردن دستاوردهای فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ... انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ما امروز شاهد هستیم که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دورترین نقاط کشور رسیده است.

لزوم تبیین ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با تأکید بر تبیین ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی القا می‌کنند که ریزش‌های انقلاب زیاد و رویش‌ها کم بوده و این در حالی است که رویش‌های انقلاب آن‌قدر زیاد بوده که قابل‌مقایسه با ریزش‌ها نیست.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به رویش انقلاب در میان نسل جوان، مؤمن، انقلابی، فدایی انقلاب و مدافع حرم بیان داشت: نسل جوان، اندیشمندان باایمان و تقوا، متخصصان دلسوز و باروحیه جهادی، مدیران متعهد، ملت فداکار و ... رویش‌ها انقلاب هستند.

وی با تأکید بر اینکه رویش‌های انقلاب اسلامی ایران عظیم است ادامه داد: رویش‌های انقلاب باید تبیین و گفته شوند چراکه ریزش‌ها سطحی و بسیار کم بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد زنان مؤمن، فداکار، باحجاب و عفاف که پای انقلاب ایستاده‌اند را از رویش‌های انقلابی اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان وحدت و انسجام ملی را نشانه گرفته‌اند و به دنبال ترویج اسلام آمریکایی به‌جای اسلام ناب هستند.

عده‌ای به دنبال اسلام آمریکایی هستند

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه باید تفاوت اسلام ناب را با اسلام آمریکایی برای نسل جوان تبیین و بیان کنیم تصریح کرد: اسلام آمریکایی به دنبال رفاه‌طلبی، نژادپرستی، استعمار و ... است و اسلام ناب مظلوم واقع‌شده و این در حالی است که باید مبانی و شاخص‌های اسلام ناب برای مردم بازگو شود چراکه عده‌ای به دنبال اسلام آمریکایی هستند.

وی با تأکید بر تبیین شاخص‌های اسلام ناب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: امروز دشمنان اقتدار نظام را مورد هدف قرار داده‌اند و این در حالی است که ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها حاضر بوده و استقلال خود را حفظ کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ضعیف جلوه دهند تصریح کرد: این در حالی است که بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد امنیت قرارگرفته است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه امروز رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های خود را عریان بیان می‌کند و می‌گوید که باید امنیت، اقتدار، توانمندی‌های هسته‌ای، موشکی، دستیابی به تجهیزات نظامی و ... ایران را از بین ببریم افزود: ایران اسلامی امروز در دنیا سروری می‌کند و این امر نیز به دلیل وجود وحدت بی‌نظیر بین مردم و مسئولان، آحاد مردم، شیعه، سنی، قبایل مختلف و... و. است.

ضرورت برگزاری کیفی برنامه‌های دهه فجر

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال تجزیه انقلاب هستند گفت: این وحدت بین مردم و مسئولان برای دشمنان قابل‌هضم نیست و ما باید این وحدت را حفظ کنیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز مانند همیشه حضوری پرشور داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مردم همواره ثابت کرده‌اند که هرسال باشکوه‌تر از سال قبل درصحنه حضور دارند افزود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از واجبات است و پیروی از ولایت و رهبری موجب تداوم انقلاب و حفظ استقلال نظام می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قائل به مردم‌سالاری دینی است تصریح کرد: در این راستا باید در برنامه‌های دهه فجر نقش مردم، اصناف، بازاریان، کسبه، مساجد و ... در برنامه‌ها به‌صورت پررنگ دیده شود.

وی تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر باید به‌صورت کیفی، دقیق و جامع برگزار شوند تا زمینه دل‌بستگی مردم به‌نظام و انقلاب بیشتر از گذشته فراهم شود.

کد خبر 4208029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha