۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج کشور:

فعالیت‌ها و کارهای روابط‌عمومی‌های ادارات کلیشه‌ای شده است

فعالیت‌ها و کارهای روابط‌عمومی‌های ادارات  کلیشه‌ای شده است

بوشهر - مسئول روابط عمومی سازمان بسیج کشور گفت: فعالیت‌ها و کارهای روابط‌عمومی‌های ادارات کلیشه‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه‌شنبه در همایش مسئولان روابط‌عمومی‌های نواحی سپاه استان بوشهر با انتقاد از کارکرد روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات، اظهار کرد: عملکرد روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها و ادارات همایشی است.

احمدی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید فعال باشند، اما بصورت واقعی فعال نیستند، ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها خط مقدم مبارزه با جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی مطالعه کتاب‌های مختلف روابط‌عمومی و رسانه را به مسئولین روابط‌عمومی و خبرنگاران توصیه کرد و گفت: هیچ قدرتی مثل روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها و ادارات وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه فعالیت‌ها و کارهای روابط‌عمومی‌های ادارات  کلیشه‌ای شده است در حالی که اگر بخواهیم موفق باشیم باید خلاقیت و ابتکار خرج دهیم، افزود: سیاست روابط‌عمومی بسیج، بسیج‌محوری بوده و اینکه نخبه‌های بسیجی از طریق ما به خوبی به جامعه معرفی شوند.

احمدی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی ایران به مسئولان مسئولیت داده‌اند در انتقال فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان همه‌اش حرف نزنند بلکه تنها یکبار حرف زده و صدبار عمل کنند، تصریح کرد: خبرنگار نیز نباید به دنبال برگزاری مراسم باشد، بلکه باید حرفه خبری خود را با شوق و اشتیاق بسیار بالا دنبال همیشه به فکر نوآوری و شگفتی باشد.

وی آموزش، پژوهش و اطلاع‌رسانی را اهم اقدامات روابط‌عمومی بسیج را برشمرد و تاکید کرد: روابط‌عمومی‌های بسیج باید به بانک اطلاعاتی نخبگان، سوژه‌ها، افراد برجسته، پایگاه‌های مقاومت، مراکز موفق بسیج، ورزشکاران مطرح و نخبگان علمی مجهز شود.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج کشور تصریح کرد: باید در اخبار از سوژه‌های خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نخبگان بیشترین استفاده کرد.

کد خبر 4208085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha