هجوم نیروهای امنیتی بحرین به ۷۰ منزل در طی ۲۴ ساعت

هجوم نیروهای امنیتی بحرین به ۷۰ منزل در طی ۲۴ ساعت

یک منبع حقوقی بحرینی اعلام کرد که در طی روز گذشته دستکم ۷۰ منزل در بحرین مورد هجوم نیروهای امنیتی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیروهای امنیتی آل خلیفه در طی دو روز گذشته اقدام به بازداشت گسترده شهروندان در نیمه های شب از منازلشان نموده اند که این موج از بازداشت ها تا کنون ادامه دارد.

نیروهای امنیتی همچنین به منزل شیخ محمد صالح القشعمی از روحانیون بحرین که مدت هاست به همراه دختر و پسرش در زندان بسر میبرد نیز در نیمه شب گذشته مجددا هجوم آوردند.

گفتنی است تا ابتدای سال گذشته میلادی افراد بازداشت شده معمولا برای بازجویی به مرکز تحقیقات و بازجویی بحرین که معروف به مکان شکنجه است منتقل می شده اند اما از ابتدای سال پیش با اصلاحات قانونی که پادشاه بحرین در دستگاه امنیت ملی انجام داد این دستگاه نیز اجازه و صلاحیت هجوم به منازل مردم و دستگیری و بازداشت شهروندان و انجام بازجویی را یافته است و بدین سبب اکنون نهادی که اقدام به دستگیری، بازجویی و بازداشت شهروندان می نماید مشخص نیست.

دستگاه امنیت ملی بحرین که میراث دار و تربیت شده سیستم امنیتی انگلیس است از بدنام ترین نهادهای بازداشت و بازجویی بحرین است که تا کنون شکنجه‌ های انجام شده در این دستگاه منجر به شهادت چندین نفر از مردم عادی، جوانان فعال و انقلابی شده است.

کد خبر 4210154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha