۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان کشوری شهرک های کشاورزی کشور با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های قابل توجهی برای توسعه بخش کشاورزی دارد.

وی عنوان کرد: بخش کشاورزی از مهمترین توانمندی های استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که باید از این بخش در مسیر توسعه استان بهره گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به همت دولت توسعه کشت گیاهان دارویی و گل محمدی در این استان توسعه یافته است، ادامه داد: باید تلاش کرد که از فناوری ها و تکنولوژی های جدید در مسیر توسعه این استان بهره گرفت.

خشکسالی بر روند سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اثر منفی گذاشته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نبود زنجیره تولید از مهمترین مشکلات در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

وی اظهار داشت: باید تلاش کرد که موانع سد راه توسعه بخش کشاورزی در این استان برداشته شود.

وی تاکید کرد: کاهش بارش ها و خشکسالی بر روند سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اثر منفی گذاشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توسعه واحد های گلخانه ای از ظرفیت های بخش کشاورزی به شمار می رود که توسعه این واحدهای کشاورزی در این استان نقش مهمی در ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی دارد.

کد خبر 4211439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha