۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲

معاون استاندار کردستان:

گفتمان میان احزاب و جریانات سیاسی راه برون رفت از مشکلات است

گفتمان میان احزاب و جریانات سیاسی راه برون رفت از مشکلات است

سنندج-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان راه برون رفت و حل مشکلات کشور و استان را گفتگو و تعامل میان،احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در سفر به شهرستان دهگلان و دیدار با فعالان مدنی این شهرستان با بیان این مطلب گفت: دولت آماده شنیدن نقد منصفانه از همه گروه ها، جریان های سیاسی و فعالان مدنی است اعتقاد دارد که نقد سازنده در بهبود شرایط نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب وجود این میزان از مشکل در شان نظام و مردم نیست، اظهار داشت: ما با جان و دل پذیرای همه نقدها در راستای حل کاستی ها و نواقص هستیم.

خوش اقبال  در ادامه سخنان خود دانستن را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسوولان دانست و ادامه داد: امروز جامعه ما با مشکلات اقتصادی بیکاری دست به گریبان است و ما خود را در کنار دیگر معاونت ها و دستگاه ها موظف به کمک برای حل مشکلات می دانیم.

وی افزود: همه ارکان نظام با رای و نظر مردم انتخاب مستقر می شوند و اگر مردم را نامحرم بدانیم قطعا کشور ضرر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از سفر هر سه ماه یکبار خود به همه شهرستان ها خبر داد و گفت: ما اعتقادی به تفاوت میان شهرستان ها نداریم معتقدیم که مشکلات شهرستانها باید از نزدیک لمس مرتفع شود.

وی ادامه داد: مشکلات شهرستان ها توسط فرمانداری ها گردآوری وبرای حل آن در صورت لزوم مدیران کل را نیز دعوت خواهیم کرد.

خوش اقبال  اظهارداشت: فرمانداران و مدیران شهرستانی باید خود به همه بخش ها سفر و از پشت میزنشینی و عافیت طلبی پرهیز کنند.

وی هم افزایی همه قوا و نیرو برای رفع موانع رفتاری ها را ضروری ارزیابی کرد و افزود: خروجی جلسات سفرهای شهرستانی را باید مردم کاملا لمس کنند.

کد خبر 4215079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha