۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۱۰

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطات استان کرمان برطرف می شود

تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطات استان کرمان برطرف می شود

کرمان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمان زمین لرزه کوهبنان و هجدک ایجاد شد درصدد برطرف کردن تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطات استان کرمان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نخبگان شهرستان کهنوج با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور اظهار کرد: باید به جای انکار مشکلات در جهت رفع آنها گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان مقام معظم رهبری باشیم، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم دارای قدرت و عزت هستند و باید قدرت مسائل ایدئولوژی که یک مسئله مهم در کشور است در کنار قدرت نظامی، مد نظر قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برخی درصدد هستند با سیاه نمایی امید را از بین ببرند، عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است و ما نباید اجازه این کار را به آنها بدهیم.

وی با تاکید به اینکه تمام شهرهای استان کرمان به نسل سوم و چهارم ارتباطات متصل شده اند، گفت: حدود هزار و ۴۰۰ روستا یعنی نزدیک به ۶۰ درصد روستاهای استان کرمان به ارتباطات متصل هستند.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت های ارتباطی منطقه در دستور کار نمایندگان استان کرمان است، بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمان زمین لرزه کوهبنان و هجدک ایجاد شد درصدد برطرف کردن تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطات استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه در دانش آموزان شهرستان کهنوج یادآور شد: دانش آموز کهنوجی با رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور سراسری ۱۰ میلیون تومان پاداش دریافت می کند به گونه ای که ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار رئیس آموزش و پرورش قرار می گیرد.

کد خبر 4216293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha