۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸

فرمانده انتظامی مازندران:

مطالبه گری و پاسخگویی از وظایف مهم اعضای پارلمان سربازان است

مطالبه گری و پاسخگویی از وظایف مهم اعضای پارلمان سربازان است

ساری - فرمانده انتظامی مازندران، مطالبه گری و پاسخگویی را از وظایف مهم اعضای پارلمان سربازان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی در جمع اعضای پارلمان سربازان استان با بیان این مطلب به تشریح وظایف و ماموریت های پارلمان سربازان پرداخت و افزود: اعضای پارلمان سربازان ضمن اینکه باید مطالبه گر باشند باید پاسخگویی را نیز مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: پارلمان باید برخی انتظارات و خواسته ها را به سربازان انتقال دهند و نیروهایی که به عنوان اعضای پارلمان در شهرستان ها شناسایی و معرفی می شوند باید در اختیار معاونت نیروی انسانی شهرستان بوده و به صورت آزاد پیگیر امور باشند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: نباید بین منافع مشترک سربازان و سازمان فاصله ایجاد شود و در این راه باید از فرصت ها و شرایط موجود به خوبی استفاده کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر توسعه و گسترش آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی و مهارت های فنی حرفه ای در بین سربازان، گفت: مهارت افزایی سربازان در طول خدمت و به کارگیری آنان در ماموریت های پلیس در آینده نقش مهمی را در اشتغال زایی این افراد دارد.

سردارمیرفیضی،تصریح کرد: تقویت بنیه فکری، بالابردن آستانه تحمل، شناسایی افراد آسیب پذیر و خوشایند سازی محیط خدمتی کارکنان از جمله سربازان وظیفه از مهمترین اقدامات و برنامه های نیروی انتظامی است.

کد خبر 4216398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha