۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

شهردار تهران:

نباید با بی انصافی خدمات شهرداری را نادیده گرفت

نباید با بی انصافی خدمات شهرداری را نادیده گرفت

ری- شهردار تهران با بیان این که برخی به مطالباتی که قابل برآورده شدن نیست، دامن می زنند، گفت: نباید با بی انصافی خدمات شهرداری را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی صبح شنبه در حاشیه تجدید میثاق مدیران و کارکنان شهرداری تهران با آرمان های امام(ره) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شخصیت امام(ه) و روش و منش ایشان ساختار سیاسی کشور را متحول کرد.

وی افزود: امام(ره) فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال طلبی و مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد و صدها سجایای اخلاقی را در ذهن و روح مردم به یادگار گذاشت.

شهردار تهران نجفی خدمت بدون منت را یکی از آموزه های امام راحل دانست و افزود: هم شهرداری و کارکنان خدوم آن افتخار دارند برای تحقق این آرزو یعنی خدمت بدون منت، تمام تلاش و سعی خود را انجام دهند و با رهنمودهای رهبری در انجام ماموریت های خود به نحو احسن بکوشند.

نجفی با بیان این که نباید خدمات انجام شده را نادیده گرفت، اضافه کرد: برخی نیز به مطالباتی دامن می زنند، که خود هم می دانند،  قابل برآورده شدن نیست، اما همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر برخی القائات قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

شهردار تهران اضافه کرد: کارکنان شهرداری در هر مکان و موقعیتی، محل کار خود را به عنوان محراب مقدس خدمت می‌شمارند و عبادت خویش را جز خدمت به خلق خدا نمی دانند.

کد خبر 4217630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha