۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۴

آئین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت برگزار شد

آئین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت برگزار شد

دهدشت-مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز در دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که در سینما دهناد دهدشت برگزار شد اظهار داشت: استان در زمینه سینما و فیلم‌سازی ظرفیت‌های قابل توجهی دارد.

رضا دهبانی پور با بیان اینکه بهمن ماه یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است بیان کرد: جشنواره فیلم فجر در تهران برگزار می‌شود و در راستای توسعه عدالت فرهنگی مقرر شده استان‌ها هم در برگزاری این جشنواره سهیم باشد.

وی یادآور شد: فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با ۱۸ فیلم از ۱۴ تا ۲۲ بهمن در دو سینمای یاسوج و دهناد دهدشت اکران می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان با اعلام فیلم‌های اکران شده در ذیل جشنواره فجر در دهدشت گفت: فیلم‌های «قهرمانان کوچک»، «خجالت نکش»، «جاده قدیم»، «دنیای کیف‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»، «فیلشاه»، «ماهورا»، «بمب»، «دزد و پری»، «امیر»، «شکلاتی»، «تنگه ابوغریب»، «سوء تفاهم»، «به وقت شام»، «سرو زیر آب» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در دهدشت اکران می‌شود.

دهبانی پور تصریح کرد: با آموزش‌وپرورش استان هماهنگی شده که دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر را جهت دیدن رایگان فیلم‌های فجر به سینما آورند.

کد خبر 4218988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha