۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

استاندار مازندران:

سرمایه گذاری در حوزه های زیربنایی و نیروگاهی توسعه یابد

سرمایه گذاری در حوزه های زیربنایی و نیروگاهی توسعه یابد

ساری - استاندار مازندران میزان مصرف برق در استان را سه هزار مگاوات اعلام کرد و خواستار سرمایه گذاری در حوزه های زیربنایی و نیروگاهی در استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی بعدازظهر یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ساری با بیان اینکه میزان مصرف برق استان سه هزار مگاوات  است اظهار داشت: کانون های مصرف برق در استان پراکنده بوده و باید شبکه مناسب توزیع در استان توسعه یابد و هدفگذاری و سرمایه گذاری متوازن و مناسب داشته باشیم.

وی خواستار رفع موانع خودساخته فراروی توسعه و تقویت توسعه حوزه های زیربنایی و ظرفیت های نیروگاهی در استان شد و گفت: باید برای اجرای پروژه ها خلق منابع داشته باشید و اجرای پروژه ها با پیوست مالی و زیست محیطی باشد.

اسلامی، توسعه ظرفیت نیروگاهی و ارتقای شبکه را از جمله اقدامات برای نیل به سرمایه گذاری متوازن و زیربنایی بیان کرد.

به گزارش مهر، همزمان با دهه فجر هفت پروژه انتقال و فوق توزیع در استانهای مازندران و گلستان با اعتباری بالغ بر ۱۹۳ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و این پروژه ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت دانیال سلمانشهر، احداث دودستگاه بی ۶۳ کیلوولت در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت فجر گنبد، ایستگاه کمپکت فوق توزیع هولار ساری و افزایش ظرفیت ایستگاههای فوق توزیع ساری۱، ساری۳، نوشهر و گرگان۳ است.

تامین برق مستمر و مطمئن مشترکین، کاهش تلفات شبکه های انتقال و فوق توزیع و بهبود ولتاژ مشترکین منطقه از اهداف و اثرات اجرایی این پروژه ها است و با بهره برداری از این پروژه ها، ظرفیت ایستگاههای انتقال و فوق توزیع در استانهای مازندران و گلستان به میزان ۱۱۵ مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4219103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha