۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

بزرگترین کمک به اقتدار انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم است

بزرگترین کمک به اقتدار انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم است

سنندج – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بزرگترین کمک به اقتدار و عزت بیشتر نظام اسلامی را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دره وزمی ظهر در مراسم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اصناف و بازاریان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم و کمک به اقتدار آن یکی از مهمترین اقدامات برای کمک به نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: هر اقدام و کاری که در راستای کمک به مردم صورت گیرد در راستای تامین منافع مردم بوده و اگر هر اقدامی که بر خلاف منافع عمومی باشد، بدون شک در راستای شعارهای انقلاب اسلامی نیست و باید از آن پرهیز شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: استقلال سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی همواره مورد توجه بوده است و همه ما به این وضعیت همواره افتخار کرده و می کنیم.

وی گفت: به هر اندازه که از بخش تولید در کشور حمایت شود و به هر اندازی که بیکاری در کشور ما کاهش یابد، همه آنها در مسیر حمایت از نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

دره وزمی افزود: وقتی که شغل وجود داشته باشد و بخش تولید حمایت شود در نهایت امنیت و آرامش بهتر در جامعه ایجاد می شود و این مهم یکی از نیازهای لازم و ضروری به شمار می رود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و رونق آن یکی از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان است، بیان کرد: همه فعالان اقتصادی باید در این مسیر مشارکت و همراهی داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: وظیفه همه ما یعنی هم سازمان و هم تشکل های بخش خصوصی حوزه اصناف و تجارت باید از بخش تولید حمایت کنیم و این مهم تنها با کار بیشتر ممکن می شود.

کد خبر 4219924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha