۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷

میرشاد ماجدی:

استقلال دو نیمه متفاوت داشت/ ذوب آهن سبک جدیدی ارائه کرد

استقلال دو نیمه متفاوت داشت/ ذوب آهن سبک جدیدی ارائه کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل ذوب آهن دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشت و در نیمه مربیان شکست خورد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شکست دو بر یک استقلال برابر ذوب آهن گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. استقلال در نیمه اول عالی بود اما متاسفانه نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ذوب آهن قرار گرفت و این تیم توانست نیمه مربیان را با پیروزی به پایان برساند.

وی تاکید کرد: شفر تمام بازی هایی را که یک بر صفر و یا صفر بر صفر به پیش می برده از دقیقه ۶۰ بیشتر به دفاع کردن و دلخوش به ضد حملات بوده و این راه حل خوبی برای استقلال نیست. او مقابل حملات پرفشار ذوب آهن پادوانی را وارد زمین کرد تا اجازه سرزنی به مهاجمان ذوب آهن را ندهد اما ذوبی ها آنقدر در این کار اصرار ورزیدند تا توانستند به پیروزی دست پیدا کنند البته ذوب آهن سبک جدیدی را در فوتبال ارائه کرده و آنقدر بر حریفش فشار می آورد تا تیم مقابل تسلیم شود و در دیدار استقلال برابر ذوب آهن هم دیدیم که ذوبی ها کاملا نیمه دوم را از آن خود کرده و آنقدر بر روی دروازه استقلال توپ ارسال کردند تا توانستند از همین طریق هم به گل دست پیدا کرده و به پیروزی برسند.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقاد از شفر به دلیل بازی دادن بازیکنان پا به سن گذاشته برابر ذوب آهن گفت: من اعتقادی ندارم که اسم پا به سن گذاشته را بیاوریم. آنها بازیکنان با تجربه هستند و قطعا سرمربی استقلال در این فکر بوده که بتواند از تجربیات آنها استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کند. شاید اگر ما هم جای شفر بودیم همین کار را می کردیم و در مجموع باید بگویم که حتی برای دربی هم سرمربیان بیشتر بدنبال این هستند که از بازیکنان با تجربه شان استفاده کنند تا جوانانها زیرا آنها دربی باز هستند و تجربه این بازی برای هر سرمربی ای بسیار مهم است.

وی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر سپیدرود رشت هم گفت: بازی در ورزشگاه آزادی است و استقلال می تواند در یک زمین چمن مطلوب یک بازی هجومی را هم ارائه کند و توجه به اختلاف امتیازهای نزدیک به یکدیگر استقلال می تواند در این دیدار با پیروزی بازی را به پایان برده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و باید منتظر بمانیم و ببینیم تفکرات شفر برای این بازی چگونه خواهد بود.

ماجدی در خصوص حضور علی کریمی به عنوان سرمربی سپیدرود گفت: کریمی یکی از مفاخر فوتبال ایران است و باید به عنوان یک بازیکن خوب به او احترام بگذاریم اما شراط بازی کردن با مربیگری تفاوت های زیادی دارد و کریمی بایددر خصوص حواشی ای که برایش بوجود می آید خویشتندارتر باشد با بتواند تیمش را کنترل کرده و از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کند زیرا در فوتبال ایران ۷۰ درصد نتایج به شرایط روحی و روانی برمی گردد و دیدیم که شفر با آمدنش به استقلال در اولین اقدامش بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کرد و توانست نتایج خوبی هم کسب کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص نبود جباروف مقابل ذوب آهن هم گفت: این بازیکن بسیار خوش تکنیک، جنگنده و شوت زن است و با پاس های دقیق و بدون اشتباهش، مهاجمان را تغذیه می کند و دیدیم که در هر دیداری که حضور نداشت استقلال نتوانستند برنده باشد اما امیدواریم مقابل سپیدرود در زمین حاضر باشد و بتواند با پاس های خوبش مهاجمان استقلال را برای گلزنی آماده کند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نظر شام راجع به امیر قلعه نویی و سیدمهدی رحمتی پس از اتفاقاتی که سه سال پیش در دیدار برابر استقلال و تراکتورسازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت:چون من در این قضیه ذینفع نیستم علاقه ای هم به صحبت کردن در این خصوص ندارم.

کد خبر 4220457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha