۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۵۴

نتایج اولین روز رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان

نتایج اولین روز رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان

زنجان-در نخستین روز از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان چهره های مطرح بدمینتون به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر از صبح روز دوشنبه 16 بهمن ماه با حضور 14 تیم خارجی و یک تیم از ایران به میزبانی سالن ورزشی مادران و کودکان زنجان آغاز شد.

در نخستین روز این رقابت‌ها و در بخش بانوان، در قسمت یک نفره الهه سپیدان به همراه هاله همدانچی، لی زی یی (مالزی)، نسترن کرمی، ستایش عبدالکریمی و حنانه یعقوب‌زاده با پیروزی برابر حریفان خود به جدول اصلی راه یافتند.

در قسمت دو نفره نیز ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی، الناز فیض‌منش و پگاه کامرانی، پریا اسکندری و رومینا تاجیک، نسیم صفایی و حنانه یعقوب‌زاده، ثمین عابدخجسته و هدیه شمش با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک‌چهارم نهایی این بخش راه یافتند.

همچنین در بخش مردان، سروش اسکندری، علیرضا کرمی، فرزین خانجانی، محمدامین علی‌اکبریان، نادر مینایی، عرفان تاران، مهران شهبازی، پارسا شهبازی، فربد یاسمی، محسن معصومی‌تبار زنجانی، آراد بحری و علیرضا کاظمی به همراه بازیکنان ویتنام، هند، اردن، ترکیه، مکزیک و پرتغال با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک شانزدهم نهایی قسمت انفرادی راه یافتند.

در قسمت دو نفره نیز سروش اسکندری و فرزین خانجانی، آرمین زکی‌زاده و محمد پایروند، محمدرضا باقری و فربد یاسمی، محمدامین علی‌اکبریان و محمدچهارمالی، حسن متقی و مهران شهبازی، علیرضا فغفوری و نادر مینایی به همراه بازیکنان دو نفره مالزی و هند با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

کد خبر 4220527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha