۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۰۲

همزمان با چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر؛

فیلم های «دزد و پری» و «شعله ور» روی پرده می‌رود

فیلم های «دزد و پری» و «شعله ور» روی پرده می‌رود

بجنورد- معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر استان، دوفیلم «دزد و پری» و «شعله ور» در سینما گلشن بجنورد روی پرده می‌رود.

ابوالحسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم‌های «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت و «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله صبح و بعدازظهر امروز سه شنبه در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

حیدری افزود: فیلم «دزد و پری» ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه، «شعله ور» در ساعت ۱۶ اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم های سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در ساعت ۱۸و۳۰ دقیقه و «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان در ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه برای دومین بار در سینما گلشن اکران می شود.

سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: علاقه‌مندان به تماشای جشنواره فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه و یا صبح هرروز با مراجعه به گیشه سینما، بلیت مربوط به فیلم‌های همان روز را تهیه کنند.

حیدری بابیان اینکه ۱۶ فیلم فاخر سینمایی کشور طی ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود، عنوان کرد: این فیلم‌ها هرروز در چهار سانس و در ساعت‌های ۱۰، ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران ١٦ فیلم فاخر این دوره از جشنواره از ١٤ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری در بجنورد ادامه دارد.

کد خبر 4220561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha