۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

برگزاری جشنواره عکس«پرچم»دراستان کرمانشاه/راه‌اندازی کانال فرهنگی

برگزاری جشنواره عکس«پرچم»دراستان کرمانشاه/راه‌اندازی کانال فرهنگی

کرمانشاه- سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از جشنواره عکس«پرچم»ویژه کودکان ونوجوانان و همچنین یک کانال تلگرامی با اهداف فرهنگی توسط این نهاد و به مناسبت دهه فجر خبر داد.

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشنواره عکس «پرچم پاره تنم» ویژه کودکان و نوجوانان استان و به مناسبت دهه فجر خبر داد.

وی افزود: طی این جشنواره : کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله علاقه مند به شرکت به ویژه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، می توانند عکس های خود را با موضوعات مندرج در فراخوان و با محوریت پرچم جمهوری اسلامی ایران به این جشنواره ارسال کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: عکس های مذکور باید در قالب موضوعاتی چون طرح و نقاشی از پرچم کشور و یا عکس سلفی با پرچم جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی دیگری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قالب «کمیته کودک و نوجوان» به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

فتاحی از راه‌اندازی کانال تلگرامی «بچه ها نگاه» نیز به این منظور خبر داد و گفت: این کانال تلگرامی علاوه بر اینکه برای ارسال آثار این جشنواره راه اندازی شده است، اهداف دیگری را نیز دنبال می کند.

وی ایجاد انگیزه و تشویق کودکان و نوجوانان به تولیدات فرهنگی و انتشار آن در فضای مجازی به جای وب گردی، تشویق والدین به همراهی فرزندان در فضای مجازی و آگاه سازی و آموزش‌های غیر مستقیم در خصوص خطرات دنیای مجازی را از دیگر اهداف راه اندازی این کانال تلگرامی عنوان کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۲ الی ۲۲ بهمن عنوان کرد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند نسبت به ارسال آثار خود از طریق ادمین کانال تلگرامی   «بچه ها نگاه» به شماره ۰۹۳۳۸۹۸۸۷۵۰ اقدام کنند.

کد خبر 4220828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha