۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۰۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

تعداد انشعابات آب در زنجان بعد از انقلاب ۱۲ برابر شده است

 تعداد انشعابات آب در زنجان بعد از انقلاب ۱۲ برابر شده است

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تعداد انشعابات آب در استان زنجان نسبت به زمان قبل از انقلاب ۱۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزء قاسمی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان اداری و بهره‌برداری شهر نیک‌پی به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر، تعداد انشعابات واگذارشده در شهر نیک‌پی را ۸۰ فقره اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌کنیم تعداد مشترکین آب و فاضلاب در شهر نیک‌پی به ۱۲۰ فقره برسد.

وی اظهار کرد: در شهر نیک‌پی اقدامات گسترده‌ای در بخش تأمین آب این شهر انجام پذیرفته است و  در سال جاری ۳.۵ کیلومتر از شبکه توزیع آب در این شهر اصلاح‌شده و  تاکنون ۴ کیلومتر از شبکه توزیع آب در این شهر اصلاح‌شده و با اصلاح ۱.۵ کیلومتر از شبکه باقیمانده در این شهر  ۱۰۰ درصد شبکه شهر نیک‌پی اصلاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: جمعیت تحت پوشش آب شهری در استان زنجان قبل از انقلاب اسلامی ۷۴ هزار نفر بود که اکنون این رقم به بیش از ۷۲۰ هزار نفر افزایش‌یافته و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زنجان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مندشده‌اند.

جزء قاسمی افزود: تعداد انشعابات آب در استان زنجان نسبت به زمان قبل از انقلاب ۱۲ برابر افزایش‌یافته و از تعداد ۱۸ هزار در سال ۵۷ اکنون به بیش از ۲۲۲ هزار فقره رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب شکوهمند مردم ایران اسلامی در بهمن ۵۷ میزان پوشش جمعیت شهری استان زنجان در حوزه آب شهری به بیش از ۱۰ برابر افزایش‌یافته است.                                                                                        

کد خبر 4222088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha