از سازمان برنامه و بودجه؛

مرکز تحقیقات مخابرات خواستار تامین اعتبار پروژه های ارتباطی شد

مرکز تحقیقات مخابرات خواستار تامین اعتبار پروژه های ارتباطی شد

مدیران مرکز تحقیقات مخابرات ایران در بازدید مدیرکل امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه از این مرکز، خواستار حل مشکلات برای تامین اعتبار پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه مدیران و کارشناسان این سازمان از بخشهای مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) بازدید کردند.

این بازدید با هدف آشنایی مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور با بخشهای مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل با مسئولان این پژوهشگاه انجام شد.

در این بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از نزدیک با فعالیت پژوهشکده های فناوری ارتباطات و آزمایشگاههای ارتباطات رادیویی، ارتباطات ماهواره و ADSL، ارتباطات نوری و تجهیزات شبکه، پژوهشکده فناوری اطلاعات و آزمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و تأیید نمونه فناوری اطلاعات، پژوهشکده امنیت فاوا و آزمایشگاه های امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آشنا شدند.

پس از این بازدید، در جلسه ای که با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه و رئیس، معاونان و مدیران مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد، مهمترین طرحها و دستاوردهای این پژوهشگاه ارائه شد.

در این جلسه، مدیران پژوهشگاه ICT با توجه به مشکلات و معضلاتی که در مسیر تامین اعتبار پروژه ها در این پژوهشگاه وجود دارد، خواستار رفع این مشکل از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور شدند.

کد خبر 4222362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha