۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت:

اعتماد به تولید ملی مشکل‌گشای اقتصاد کشور است

اعتماد به تولید ملی مشکل‌گشای اقتصاد کشور است

قزوین- قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اعتماد به تولید ملی مشکل‌گشای اقتصاد کشور است که این امر نیازمند عزم ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ضیاالدین شجاعی‌برهان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح خط تولید یک واحد تولیدی در شهرک کاسپین شهرستان آبیک اظهار داشت: چندین سال است که از تولید ملی صحبت می‌شود که به نتیجه نرسیدن این تلاش‌ها نشان از توجه نکردن به این موضوع است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و تا زمانی که نخواهیم از تولید ملی خود استفاده کنیم به جایی نخواهیم رسید.

شجاعی‌برهان تأکید کرد: ما باید به تولید فعلی اعتماد کنیم و در راه ارتقای آن تلاش کنیم برای دستیابی به این هدف لازم است همه با هم همت کنیم و از تولید ملی حمایت کنیم.

این مسئول در ادامه بیان کرد: ما رهبری داریم که همه دنیا به داشتن آن حسادت می‌کنند که با وجود ایشان و داشتن وحدت در جامعه توطئه های دشمنان خنثی می شود.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه حمایت از ساخت داخلی باید به یک گفتمان تبدیل شود، تصریح کرد: درست است با گذشت ۳۹ سال از انقلاب، وضعیت مالی برخی خانوارها با مشکل روبه‌رو است ولی نسل جوان ما بدانند در آن زمان ما زیردست بودیم و هیچ استقلالی نداشتیم ولی امروز می‌بینیم که در هر اداره، ارگان و در جای جای صنعتمان از جوانان ایرانی بهره‌ می‌گیریم و این نشاندهنده استقلال کشور است.

شجاعی‌برهان در پایان متذکر شد: دولت وظیفه دارد برای حل مسائل معیشت مردم اقدام کند این امر تنها با اتحاد و همدلی و اتکا به تولیدات داخلی میسر خواهد شد.

کد خبر 4223037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha