۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲

امام جمعه ابهر:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب است

زنجان-امام جمعه ابهر بیان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب و امام (ره) است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه در راستای حفظ منافع ملی باید دیدگاه‏های جناحی و گروهی کنار گذاشته شود، افزود: ۲۲ بهمن یک روز ملی و جشن ملی است. آحاد ملت باید وحدتی را که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی داشتند به منصه ظهور بگذارند. ملت در این روز باید یاد و خاطره مجاهدت‏های هم‏وطنان‌مان را که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد، گرامی بدارند. این حرکت در شرایط فعلی باید قوی‏تر و پرشکوه ‏تر از سال‏های گذشته باشد.

وی ادامه داد: شرایط داخلی و خارجی، اهمیت حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال صدچندان می‏ کند، اگر تا دیروز حضور ملت ما برای دلگرمی ملت فلسطین و لبنان بود، امروز چشم ملت‏های یمن، عراق، سوریه، مصر، لیبی، تونس، بحرین و ... به ما است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه  بهمن برای آن‏ها بزرگ‏ترین سرمایه معنوی است، گفت: ما هر سال در چنین مناسبت‏هایی شاهد خط و نشان کشیدن ‏های دشمنان اسلام و کشورهای غربی هستیم. در شرایط فعلی با توجه به توطئه ‏های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی، نیاز به وحدت ملی و حرکت در مسیر انسجام و یکپارچگی بیشتر از گذشته احساس می ‏شود.

رحیمی یادآور شد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب و امام (ره) است. ملت ما با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بدون ترس و توجه به توطئه‏ های دشمنان خارجی نشان می‏ دهند که از آرمان‏های انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد. مردم با حضور خود در این راهپیمایی‏ ها نشان می‏ دهند به اصول، آرمان‏ها و اهداف انقلاب اسلامی پای‏بند هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حرکت و پشتیبانی مردم بیمه شده است، افزود: این حرکت ‏ها هم که به نتیجه رسیده و در عرصه‌های مختلف شکوفا شده از راهپیمایی‏ های ۲۲ بهمن نشأت گرفته است. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کنونی کشور، نشان از اقتدار ملت است، مردم با حضور باشکوه خود به سران استکبار می‏ گویند که هیچ گزینه ‏ای برای‌شان ترس ‏آور نیست.

امام جمعه ابهر ادامه داد: اگر در ماه گذشته برخی از شهرهای کشور شاهد تجمعات معدود به ‏دلیل نارضایتی مردم نسبت به حل نشدن مشکلاتی همچون عدم وصول طلب‏کاران مؤسسات مالی و اعتباری و ... بودیم ولی دشمنان انقلاب و ایران با سوء‏استفاده از فرصت پیش آمده در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی مقتدر برآمدند، ولی غافل از اینکه مردم فهیم و با بصیرت وقتی از سوء نیت بدخواهان اطلاع پیدا کردند، ضمن عدم همراهی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ‏های پرشکوه، بار دیگر توطئه ‏های دشمنان را خنثی کردند.

رحیمی افزود: اگر چه این تحرکات برای ملت ایران تازگی ندارد اما حضور ما در ۲۲ بهمن می‏تواند پیامی باشد برای این کشورها که با همه این تهدیدها و حرکات، عددی نیستند که بتوانند ملت ایران را به زانو دربیاورند. خط و نشان کشیدن مقام‏های غربی و آمریکایی و رژیم صهیونیستی باعث می ‏شود که مردم ما پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر شوند و ما ۲۲ بهمن امسال دوباره شاهد این امر خواهیم بود.

کد خبر 4223557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha