۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۲۶

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان:

شرکت برق منطقه‌ای زنجان از طرح‌های تحقیقاتی حمایت می‌کند

شرکت برق منطقه‌ای زنجان از طرح‌های تحقیقاتی حمایت می‌کند

زنجان-مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان گفت: شرکت برق منطقه‌ای زنجان از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه ها با موضوع صنعت برق حمایت می‌کند و تاکنون هم تحقیقات خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن اله مرای ظهر  شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی، به اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی صنعت برق استان زنجان اشاره کرد و افزود: کمیته تحقیقاتی در این شرکت با همکاری اساتید دانشگاه‌های استان فعالیت های خوبی را انجام می‌دهد و این شرکت توان لازم برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی را دارد و تاکنون هم فعالیت‌های خوبی انجام‌شده است.

وی اظهار کرد: زنجان قوی‌ترین صنایع برق در سطح کشور را دارد و در این راستا توجه به احداث نیروگاه‌های مختلف و توسعه صنایع زیردستی در همین راستا بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان ابراز کرد: شرکت برق منطقه‌ای زنجان از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌ها با موضوع صنعت برق حمایت می‌کند و این شرکت پروژه‌های تحقیقاتی خوبی را با مشارکت دانشکده صنعت و برق دانشگاه زنجان در دست اقدام دارد که در بحث حوزه نانو و اپتیک ورود پیداکرده است.

اله مرادی افزود: این شرکت حمایت لازم را از افراد حقیقی و حقوقی برای پروژه‌های تحقیقاتی دارد و استان زنجان درزمینهٔ صنعت برق از توان و جایگاه بالا و تأثیرگذاری در کشور برخوردار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان به توان بالای صنایع استان در حوزه برق اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شرکت توزیع برق استان زنجان ۹۰ پست اتصال و فوق توزیع دارد و ضریب بار شرکت برق منطقه‌ای بسیار بالا است.

اله مرادی تصریح  کرد: صنعت برق استان زنجان از سه بخش تولید، توزیع و انتقال تشکیل‌شده است و قبل از انقلاب و در سال ۵۷ پیک‌بار  مصرفی ۲۰ مگاوات بود که در حال حاضر پیک‌بار مصرفی به ۶۶۱ مگاوات رسیده که ۳۳ برابر شده است و بعد از انقلاب صنعت برق توسعه خوبی داشته است.

کد خبر 4224072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha