۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸

دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا - میانمار؛

نتایج رکابزنان جوان استقامتی ایران در آسیا/ دهقان ششم شد

نتایج رکابزنان جوان استقامتی ایران در آسیا/ دهقان ششم شد

مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده قهرمانی آسیا در بخش جوانان و مردان با ششمی احسان دهقان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه سومین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در میانمار نمایندگان کشورمان در ماده استقامت جاده رده سنی جوانان به مصاف رقبای خود رفتند. مسابقات این بخش در مسافت ۱۰۶ کیلومتری برگزار شد که در نهایت نمایندگان ژاپن، فیلپین و تایلند در بخش مردان مدالهای طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

اما نمایندگان جوان ایران در این رقابتها بدون مدال به کار خود پایان دادند. احسان دهقان عنوان ششم را کسب کرد. یاشار احمدی چهاردهم شد و حسین بهرامی نژاد در رده بیست و هشتم آسیا قرار گرفت.

در ادامه رقابتهای امروز، رکابزنان جوان در بخش بانوان در مسابقه استقامت جاده شرکت خواهند کرد. نماینده ایران  در این بخش ساجده سیاحیان می باشد.

تیم دوچرخه سواری جاده ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال نقره تیمی در بخش تایم تریل تیمی و یک نشان برنز توسط آروین معظمی گودرزی در تایم تریل انفرادی رده بزرگسالان شده است. همچنین تیم پیشکسوتان ایران چهار مدال طلا و نقره را از رقابتهای خود بدست آوردند. 

سی و هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و چهارمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و هفتمین دوره رقابتهای پیشکسوتان آسیا از ۱۹ تا ۲۳ بهمن ماه در میانمار برگزار می شود. 

کد خبر 4224081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha