۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل ضروری است

احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل ضروری است

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل کمبود زیرساخت‌های درمانی، احداث بیمارستان هزار تختخوابی در این استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیضی صبح دوشنبه در حاشیه بررسی وضعیت زیرساخت‌های بهداشت و درمان اردبیل تصریح کرد: به منظور احداث این بیمارستان مسئولان و نمایندگان با وزیر بهداشت مذاکراتی داشته‌اند.

وی افزود: شیوه‌های تأمین مالی این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و این احتمال که قرارگاه خاتم‌الانبیا در احداث آن مشارکت داشته باشد، در حال بررسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در وضعیت فعلی به لحاظ تجهیزات و ساختمان در بخش بهداشت و درمان استان با کمبود مواجه هستیم.

به گفته فیضی با این وجود این کمبود به معنی این نیست که در سال‌های اخیر وقفه‌ای در افزایش امکانات بوده و به عنوان مثال علوم پزشکی اردبیل جزو محدود دانشگاه‌هایی است که دو دستگاهMRI دارد.

وی به اثرات طرح تحول نظام سلامت نیز اشاره کرد و بیان داشت: طرح تحول دستاوردهای قابل‌توجهی داشته و از جمله اینکه پرداختی از جیب مردم کاهش یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سال‌های اخیر امکاناتی به بدنه بهداشت و درمان استان اضافه شده که تداوم آن از سوی نمایندگان پیگیری می‌شود.

کد خبر 4225508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha