۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۴۷

حریق در گاراژ ۱۲۰۰ متری پیش از وقوع بحران کنترل شد

حریق در گاراژ ۱۲۰۰ متری پیش از وقوع بحران کنترل شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش سوزی در گاراژی واقع در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آتش سوزی در گاراژ ۱۲۰۰ متری گفت: بامداد امروز آتش سوزی در این گاراژ که در خیابان زهره‌وند قرار داشت به سامانه "۱۲۵" سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: پیرو این پیام، آتش‌نشانان از سه ایستگاه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند آتش سوزی در گاراژی به وسعت ۱۲۰۰ متر رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: داخل این گاراژ یک کانکس ۱۰ متری قرار داشت و در آن حدود ۱۹ سیلندر گاز مایع بود و این کانکس کاملا شعله‌ور بود.

ملکی افزود: هر لحظه این امکان وجود داشت که آتش باعث شعله‌ور شدن سیلندرها شود و در صورت بروز این اتفاق وضعیت بحرانی می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان این مطلب که در کنار کانکس نیز دو دستگاه خودروی نیسان و یک پراید قرار داشت، گفت: آتش به پراید و یک دستگاه از نیسان‌ها سرایت کرده بود و در حال‌ رسیدن به خودروی سوم بود.

وی ادامه داد: همچنین در طرف دیگر گاراژ دو باب سوله قرار داشت که یکی از آنها کارگاه تولید دستمال کاغذی بود و حجم زیادی از مواد اولیه و تولید شده در این سوله قرار داشت.

ملکی گفت: در سوله دوم نیز کارگاه تولید روکش صندلی بود که مقدار زیادی پارچه، ابر و اسفنج در آن قرار داشت و آتش در حال‌ سرایت به این کارگاه‌ها بود.

ملکی در ادامه‌ با بیان این که آتش نشانان موفق به کنترل آتش شدند، افزود: نیروهای آتش نشانی موفق شدند قبل از شعله‌ور شدن سیلندرها، آتش را خاموش کنند و از سرایت به کارگاه‌ها جلوگیری به عمل آوردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در پایان با اشاره به این که در این حادثه کسی مصدوم نشد، ادامه‌ داد: عملیات در ساعت ۱:۱۱ به پایان رسید و محل تحویل عوامل انتظامی و مالکان شد.

کد خبر 4226510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha