۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۱۲

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ ناب قرآنی ترویج یابد/ قرآن بهترین تعلیم‌دهنده

فرهنگ ناب قرآنی ترویج یابد/ قرآن بهترین تعلیم‌دهنده

شاهرود - نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه عمل به قرآن جامعه را از انواع حوادث روزگار مصون نگه می دارد، گفت: مضامین غنی فرهنگ ناب قرآنی در جامعه باید ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالهادی حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ قرآن به میزبانی تالار دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه عمل به قرآن جامعه را از انواع حوادث روزگار مصون نگه می دارد، ابراز داشت: قرآن شفای دل‌ها و خداوند بهترین روزی دهنده انسان ها محسوب می شود اما مواجه شدن مسلمانان سراسر دنیا با مشکلات متعدد نشان می دهدکه در جامعه اسلامی به دستورات قرآن عمل نمی شود.

وی بابیان اینکه عده‌ای می‌کوشند تا اسلام را در جهان بد جلوه دهند، افزود: امروز در فضای مجازی شاهد تبلیغات منفی دشمن در حوزه قرآن و اسلام هستیم لذا این مهم می‌طلبد تا با توسل به ائمه در زیر چتر دین مسیر درست را انتخاب کنیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه خداوند بهترین آرامش برای دل‌ها است، ابراز داشت: دور شدن از خدا باعث فاصله گرفتن انسان از انسانیت می‌شود لذا باید به نحوی زندگی کنیم تا از مدار رحمت و برکت خداوند خارج نشویم و بتوانیم به معنویت دست پیدا کنیم.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: برای اعتلای فرهنگ ناب قرآنی باید نسبت به مهدویت، فرهنگ اسلامی و معارف قرآن اهتمام داشته باشیم امروز فرهنگ ناب قرآنی رو به فراموشی است لذا باید این مضامین غنی در جامعه ترویج  داده شود.

وی افزود: قرآن بهترین تعلیم‌دهنده است و به ما راه رستگاری و سعادت را می‌آموزد بنابراین مسلمانان باید برای حفظ قرآن و اسلام دست به کارشده و با عمل به قرآن به درجات معنوی که خداوند به آن وعده می‌دهد، دست پیدا کنند.

کد خبر 4228359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha