۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۰۳

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

ساده زیستی از جلوه‌های زندگی فاطمه(س)؛بیان ۵ صفت از زبان امام علی

ساده زیستی از جلوه‌های زندگی فاطمه(س)؛بیان ۵ صفت از زبان امام علی

خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ساده زیستی را از جلوه‌های زندگی فاطمه(س) عنوان کرد.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سبک زندگی حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: زندگی این بانوی بزرگوار برای ما اسوه و الگو است.

وی با تأکید بر ضرورت الگو گیری از زندگی حضرت فاطمه(س) بیان داشت: زندگی حضرت فاطمه(س) دو بخش دارد که یکی از آن‌ها زندگی ملکوتی و الهی است که برای انسان‌های عادی قابل‌درک و فهم نیست.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه بخش دیگر زندگی حضرت فاطمه(س) زندگی ملکی و بشری است گفت: زندگی حضرت فاطمه(س) به‌عنوان یک مادر، یک همسر و یک خانم برای ما الگو است.

آیت‌الله میرعمادی یکی از جلوه‌های زندگی حضرت فاطمه (س) را ساده زیستی عنوان کرد و گفت: همچنین انفاق یکی دیگر از جلوه‌های زندگی حضرت فاطمه(س) است.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین مسئله عرفان و عبادت حضرت فاطمه (س) را یکی دیگر از جلوه‌های زندگی این بانوی بزرگوار عنوان کرد و گفت: عرفان و عبادت حضرت فاطمه (س) بر مبنای ولایت مداری بوده و شریعت گرا بوده است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه امام علی(ع) پنج صفت را برای حضرت فاطمه(س) ذکر کرده است گفت: داناترین فرد به خدا، نیکوکارترین افراد روی زمین، باتقواترین و عابدترین انسان‌ها، بزرگوارترین شخصیت عالم و خداترس‌ترین انسان در عالم ازجمله این ویژگی‌ها بوده است.

وی تأکید کرد: ما باید مانند حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) زندگی کنیم.

کد خبر 4229451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha