۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

چهره ماندگار پزشکی کشور مطرح کرد:

امروز دستاوردهای ایران در حوزه علم و فناوری بی‌نظیر است

امروز دستاوردهای ایران در حوزه علم و فناوری بی‌نظیر است

کرمانشاه- چهره ماندگار پزشکی کشور، گفت: زمانی ایران در حوزه علم و فناوری شدیدا ضعیف و فقیر بود، اما امروزه شاهد توسعه روز افزون علوم در کشور هستیم و دستاورد های آن در این حوزه بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، پروفسور ناصر سیم فروش، امروز چهارشنبه در سومین کنگره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: به خاطر دارم‌ زمانی پزشکان هندی در کشور حضور داشتند و ایران در حوزه علم و فناوری شدیدا ضعیف و فقیر بود، اما امروزه شاهد توسعه روز افزون علوم در کشور هستیم و دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در این حوزه بی نظیر است.

استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: امروزه کلام حضرت امام که فرمودند: «ما می توانیم» را می توانیم در مقابل چشم خود  به وضوح ببینیم. دشمنان ما در تلاش اند بذر یاس و نا امیدی را در دل مردم و جوانان ما بکارند.

چهره ماندگار پزشکی کشور ادامه داد: کشور ما در زمینه پیوند کلیه پیشگام است و بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا اذعان داشته اند که باید از تجربیات ایران در این حوزه استفاده شود.

وی تاکید کرد: باید قدر خود و کشورمان را بدانیم، ایران در منطقه حرف اول را می زند و خدمات انقلاب اسلامی به کشور گسترده و فوق العاده است.

چهره ماندگار پزشکی کشور گفت: علم باید توام با اخلاقیات و دین مداری باشد.

لازم به ذکر است، به پاس نقش ارزشمند در توسعه علم پزشکی در ایران از استاد دکتر قوام زاده و استاد دکتر سیم فروش در کنگره کشوری سلولهای بنیادی و طب بازساختی در کرمانشاه تجلیل شد.

کد خبر 4233557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha