۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبرداد: 

ثبت نام ۲۱۵۷ کردستانی متقاضی وام اشتغال روستایی در سامانه کارا 

ثبت نام ۲۱۵۷ کردستانی متقاضی وام اشتغال روستایی در سامانه کارا 

سنندج - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۷ نفر متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی استان در سامانه کارا ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگارمهر، برهان صلواتی امروز پنج شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه سهم تسهیلات اشتغال فراگیر استان ۶۴۲ میلیاردتومان است،   گفت: توزیع شهرستانی اعتبارات اشتغال فراگیر بر اساس ضریب بیکاری شهری و روستایی انجام شده است.

وی سهم تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی استان را هم ۲۶۰ میلیاردتومان ذکر کردواظهارداشت: تاکنون ۲ هزار و ۱۵۷ نفر متقاضی تسهیلات روستایی در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در کل حدود هزار میلیارد تومان برای معرفی به بانک ها در استان داریم، بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۸ طرح به مبلغ ۵۱ میلیارد تومان در کارتابل بانک ها وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه ۱۱ طرح در دست بررسی برای پرداخت در استان داریم، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ۶۴ طرح به مبلغ ۴۱ میلیاردتومان آماده پرداخت در بانک ها دارند.

مدیر دفترامور روستایی استانداری کردستان هم در این جلسه با اشاره به اختصاص اعتبار ۴۰ میلیاردتومانی روستایی در استان، گفت: از این میزان ۵۰ درصد آن مصوب شده و کار اداری آن به اتمام رسیده و متقاضیان به سه بانک عامل معرفی شدند.

کوروش مرادی ادامه داد: اگر مشکل وثیقه در رابطه با پرداخت این تسهیلات مرتفع نشود مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی عنوان کرد: انتظار می رود بانک ها استان سند زمین و ماشین آلات کشاورزی را از متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی بپذیرند.

کد خبر 4234361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha