۲۷ آذر ۱۳۸۵، ۱۸:۲۳

نمایش "می‌شه فقط به دستهای ما نگاه کنید" در جشنواره فیلم بهزیستی

فیلم کوتاه "می‌شه فقط به دستهای ما نگاه کنید" از تولیدات مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و جشنواره بهزیستی در نخستین جشنواره فیلم بهزیستی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امور رسانه‌ای جشنواره فیلم بهزیستی اعلام کرد این فیلم کوتاه به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد روایت کار و فعالیت چند معلول جسمی‌ است و ابراهیم شاکری تصویربردار این اثر بوده است.

ایرج‌زاد فعالیت سینمایی‌اش را در حوزه صدابرداری آغاز کرده و سابقه همکاری با ناصر تقوایی، اصغر ‌هاشمی ‌و رهبر قنبری را در کارنامه دارد. فیلم کوتاه "می‌شه فقط به دست‌های ما نگاه کنید" در بخش مسابقه فیلم‌های سه دقیقه‌ای نخستین جشنواره فیلم بهزیستی حضور دارد.

فیلم کوتاه "پارتنر" به کارگردانی رضا گودرزی هم در بخش سه دقیقه ای جشنواره فیلم بهزیستی شرکت می کند. این فیلم زندگی یک دختر جوان نابینا و پسر جوان معلول از ناحیه دو دست را روایت می‌کند که در مغازه خدمات رایانه روزگار می‌گذراند، به نحوی که پسر کاغذ‌های دست نویس مردم را برای دختر می‌خواند و دختر نابینا هم آنها را تایپ می‌کند.

"پارتنر" قالبی مستند دارد و محصول مشترک جشنواره بهزیستی و انجمن سینمای جوانان ایران است. امید خیرخواه دستیار کارگردان، حسین تورنگ تصویربردار، رسول جمشیدی مدیر تولید، قاسم خدابنده لو تدوین و مهدی تاجیک و صابر رستمی‌ بازیگر در این فیلم حضور داشته اند.

نخستین جشنواره فیلم بهزیستی از 11 تا 15 دی ماه سال جاری در سینما‌ها و فرهنگسرا‌های تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 423437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha