۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹

امام جمعه ایلام:

تبلیغ و ترویج عرفان‌های تقلبی یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی است

تبلیغ و ترویج عرفان‌های تقلبی یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: تبلیغ و ترویج عرفان‌های تقلبی یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای انقلاب و نظام اسلامی خطر نفوذ آنهم در ابعاد مختلف به خصوص نفوذ فرهنگی است.

وی ادامه داد: اشاعه فرهنگ بی حجابی و بد حجابی ، برگزاری کنسرت‌های مبتذل و جنگ شادی و برگزاری مجالس اختلاط زن و مرد و دختر و پسر از جمله این نفوذهای فرهنگی است.

لطفی تصریح کرد متاسفانه این گونه کارها در کشور و به ویژه استان ایلام گسترش یافته است.

امام جمعه ایلام افزود: دشمنان لجوج و قسم‌خورده انقلاب و امام بعد از شکست‌های پی‌درپی و ناکام شدن از سقوط و براندازی نظام اسلامی وارد نفوذ فرهنگی شده تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها  نسبت به آسیب‌شناسی انقلاب و خطراتی که نظام اسلامی را تهدید می‌کند تذکر داده‌اند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب همواره در مناسبت‌های مختلف مسئولان ارشد نظام را از تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برحذر داشته‌اند.

یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی تبلیغ و ترویج عرفان‌های تقلبی است

امام جمعه ایلام عنوان کرد: یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی تبلیغ و ترویج عرفان‌های تقلبی است که متاسفانه در قم و در برخی از استان‌ها در قالب گفتمان امام و رهبری برپا می‌شود و نسبت به امام واژه‌هایی به کار گرفته می‌شود که مصداق آشکار غلو است.

وی گفت: فرقه ضاله همانند بهائیت و وهابیت، صوفی‌گری و عرفان‌های تقلبی مصداق آشکار نفوذ فرهنگی و ساخته و پرداخته دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) است.

لطفی بیان داشت: استان ایلام متشکل از ایل‌ها و طوایف بزرگ خزل و شوهان، ملکشاهی و ارکوازی، باولی و کورد و دهبالایی بوده که بیشتر از ۸۰ سال است در کمال برادری و هم‌ایلی زندگی می‌کنند، در مواردی نیز که استان مورد تهدید قرار گرفته این طوایف و ایل‌ها یک واحده شده و در برابر متجاوزان و دشمنان که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی است از این سرزمین مقدس دفاع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جریان عرفان‌های تقلبی نیز توسط برخی عمامه‌ به سرها در ایلام نیز مطرح شده است، قطعا با پشتیبانی و حمایت مردم با بصیرت ایلام مانع اشاعه این مسایل خواهیم بود و ریشه این فتنه جدید نیز در ایلام می‌خشکانیم.

کد خبر 4234749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha