۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۲۱

بهنام سراج:

تساوی برای دو تیم راضی‌کننده نبود

تساوی برای دو تیم راضی‌کننده نبود

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: یک امتیاز دردی را دوا نکرد و تساوی برای دو تیم راضی‌کننده نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سراج پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی اظهار کرد: بازی خوبی را انجام ندادیم. متأسفانه کیفیت بد زمین باعث شد تا دو تیم نتوانند یک بازی فنی و خوب را ارائه کنند.

وی ادامه داد: شرایط بد زمین و بارش‌هایی که در تهران آمده بود، باعث شد تا سطح کیفی چمن ورزشگاه بسیار پایین باشد. بازیکنان هرگز نتوانستند تمریناتی را که برای این دیدار انجام داده بودند، در زمین پیاده کنند و هر دو تیم بیشتر به توپ‌های بلند روی آوردند. وقتی این اتفاق می‌افتد، بازی کیفیتی ندارد و برای تماشاگران هم جذابیتی نخواهد داشت.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تساوی برای دو تیم راضی‌کننده نبود، هم ما و هم نفت تهران به برد احتیاج داشتیم و تساوی نمی‌تواند مشکلی از دو تیم حل کند. اما باز هم یک امتیاز را به دست آوردیم و باید امیدوار باشیم تا در بازی‌های آینده نتایج مورد نظر را کسب کنیم.

سراج تصریح کرد: نفت تهران هم چند موقعیت خوب داشت. اعتقاد دارم سوشا مکانی عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و چندین بار موقعیت‌های مسلم نفتی‌ها را مهار کرد و اجازه گلزنی به حریف را نداد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم خود را به بالای جدول برسانیم، باید بازی‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

کد خبر 4234948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha