۴ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۵۴

کاظم زاده به مرحله نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستان صعود کرد

کاظم زاده به مرحله نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستان صعود کرد

سجاد کاظم زاده به عنوان سومین نماینده ایران راهی مرحله نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های تورنمنت بین المللی بلغارستان،  سجاد کاظم زاده نماینده  وزن۶۹ کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر مرون کلر از موریتیس به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا سومین نماینده ایران در دیدار ماقبل فینال این رقابت ها باشد.

در دیگر دیدار تیم ایران، رضا سلیمانی فرد در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار یک چهارم نهایی برابر مسعود یوسف زاد از آذربایجان شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. همچنین ایمان رمضانپور نیز در وزن ۹۱+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر ساتیش کومار از هند مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب فردا( شنبه) و در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، ایران ۳ نماینده خواهد داشت. سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم برابر حریفی از بلغارستان، سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم برابر بوکسور آمریکایی و سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم برابر نماینده برزیل برای رسیدن به فینال مبارزه خواهند کرد.

پیش از این سید دانا اسماعیل زاده در وزن ۶۴ کیلوگرم با یک پیروزی و یک باخت و سجاد محمدپور در وزن ۵۶ کیلوگرم نیز با یک باخت از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با ترکیب ۷ ملی پوش و با سرمربیگری اکبر احدی عازم تورنمنت بین المللی بلغارستان شده است.

کد خبر 4235012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha