۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

با حضور معاون رئیس جمهوری:

مرکز جراحی بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه افتتاح شد

مرکز جراحی بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه افتتاح شد

ارومیه- با حضور معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده مرکز جراحی بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار ظهر شنبه در این مراسم با بیان اینکه ارتقای زیرساخت ها و تجهیزات پزشکی یکی از اولویت های دولت به شمار می رود افزود: همکاری و تعامل بخش خصوصی در این حوزه ضروری است و نیازمند سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی یکی از اهرم های مهم توسعه در بخش های مختلف کشور به شمار می رود عنوان کرد: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش های مختلف تهسیل و فراهم شود.

ابتکار بیمارستان بین المللی امید ارومیه را یکی از ظرفیت های ارزشمند استان در بخش بهداشت و درمان دانست و عنوان کرد: تجهیز و افزایش سطح خدمات می تواند با توجه به هم مرزی استان زمینه ساز جذب گردشگری سلامت باشد.

بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز(شنبه ۵ اسفند ماه) با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی ارومیه شد.

بازدید از بند نسوان زندان زنان مرکزی ارومیه، بازدید از اورژانس اجتماعی، افتتاحیه کانون اجتماعی زنان عشایر، افتتاحیه بیمارستان بین المللی میلاد، نشست با احزاب و سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی حول محور گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی و حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای استان از برنامه های این سفر یک روزه است.

همچنین معاون رئیس جمهور در سفره یک روزه خود به استان آذربایجان غربی، جهت بازدید از روستای چنغرالوی پل از توابعه شهرستان ارومیه و افتتاح نمایشگاه تولیدات زنان روستایی و جشنواره غذا سفر می کند.

کد خبر 4235580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha