۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹

به صورت مجازی؛

خدمات مشاوره ای به جامعه قرآنی کشور

خدمات مشاوره ای به جامعه قرآنی کشور

سلسله درس های زهرا عاصمی مدیر مهد قرآن شهرستان کاشمر (خراسان رضوی) مشاور خانواده و روانشناس پیرامون مباحث تهدیدات خانواده ها از طریق سایت خبری مؤسسه کشوری مهد قرآن ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله درس های زهرا عاصمی مدیر مهد قرآن شهرستان کاشمر (خراسان رضوی) مشاور خانواده و روانشناس پیرامون مباحث تهدیدات خانواده ها از طریق سایت خبری مؤسسه کشوری مهد قرآن ارائه می شود.

 این فایل های صوتی کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه ای از جلسات تخصصی آموزشی خانم دکتر عاصمی پیرامون تهدیدات خانواده ها ، خیانت های زناشویی با سرفصل های تعریف خیانت، مؤلفه ها، نشانه ها و روش های پیگیری و مقابله با این ناهنجاریها در جوامع پیچیده صنعتی انتخاب شده است .

بنا براین گزارش این برنامه ها در راستای ارائه خدمات به خانواده ها به ویژه جامعه قرآنی کشور با هدف رفع مشکلات و مسائل آنان در حوزه رفتاری و شناختی و با احساس آرامش و مودت در خانواده ها بیان شده است.

شایان ذکر است مهد قرآن شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی از کانون های فعال تحت پوشش مؤسسه کشوری مهد قرآن تحت مدیریت خانم دکتر عاصمی می باشد که از مهر ماه سال ۱۳۷۳ با ۴۰ قرآن پژوه خواهر آموزش جامع قرآن آغاز کرده و طی بیست و سه سال فعالیت بیش از ده هزار قرآن آموز در سنین مختلف تحت آموزش قرار داده است.

کد خبر 4236391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha