۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۳۸

شهردار گلستان مطرح کرد؛

لزوم تسریع در پروژه سه راهی آدران با افزایش ترافیک جاده ساوه

لزوم تسریع در پروژه سه راهی آدران با افزایش  ترافیک جاده ساوه

بهارستان-شهردار گلستان از تسریع در اجرای پروژه سه راهی آدران با افزایش ترافیک جاده ساوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آن ها در پروژه های شهری مولفه ای مهم برای تدوین و طراحی پروژه های عمرانی است؛ بی شک این رویکرد، روند توسعه و عمران شهری را نیز افزایش می دهد.

شهردار گلستان  اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی هم سو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از افزارهای لازم که زمینه را برای اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند، محسوب می شود.

وی عنوان کرد: شهرداری گلستان نیز با اشراف بر این مهم، نسبت به اجرای برنامه ها و سیاست هایی که رفع نیاز شهروندان مهم ترین موارد آن است، اقدام می کند، این سیاست گذاری در گلستان قابل لمس است و با توجه به افزایش میزان ترافیک در جاده ساوه، تسریع در اجرای تقاطع غیر همسطح سه راهی «آدران» در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار گلستان تعریض و برداشت خط کندرو در محدوده سبزدشت(رفت و برگشت)، اجرای کمربندی شمالی و ... را نیز از دیگر پروژه های مهم و حیاتی در دست اقدام این شهرداری دانست.

عرب اظهار کرد: پروژه های شهرداری گلستان با نیاز شهری تعریف شده اند و می توان به مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، خشکه چینی، آسفالت و جدول گذاری گسترده معابر، ایستگاه ۵ آتش نشانی و درمانگاه شهرداری، زورخانه(ورزش های پهلوانی و باستانی)، پارک رودکنار ۷۶ هزار متری شهرک امام حسین، دیوار چینی رودخانه شادچای در محدوده ده متری چهارم تا محله میمنت آباد، احداث سه زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.

وی اظهار امیداری کرد: اقدامات صورت گرفته باید به گونه ای باشد که بازخورد عملکرد این مجموعه از سوی شهروندان مطلوب باشد، بر این اساس آن چه مد نظر شهرداری و شورای شهر است، تبیین هم سویی فعالیت های عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و.... شهرداری با نیازهای واقعی شهروندان است.

عرب در خصوص وظایف و تعهدات شهرداری در برابر مردم بیان کرد: شهرداری سازمانی است که وظیفه اداره، هدایت، کنترل و توسعه همه جانبه و پایدار شهر را در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و کالبدی شهر را برعهده دارد.

وی در پایان اظهارداشت: در این مسیر، اعتقاد به نقش بنیادی مردم در «توسعه پایدار شهری» و اهتمام برای تکریم ارباب رجوع در لایه های مدیریت شهری می تواند زمینه ساز ورود ایده ها، خلاقیت ها و نوآوری های آحاد ملت به بخش های گوناگون شهرداری باشد.

کد خبر 4236899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha