۷ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۵۰

برای شرکت در همایش امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان صورت پذیرفت؛

سفر هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به هندوستان

سفر هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به هندوستان

مشهد- هیئت اعزامی آستان قدس رضوی برای حضور در نخستین نشست پیش مقدماتی همایش بین‌المللی امام رضا (ع) و گفتگوی ادیان وارد هندوستان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، بر اساس بند ۴ حکم مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر اثر گذاری فرهنگی در کشور و عرصه جهان اسلام، حجج اسلام و المسلمین دکتر محمدهادی عبدخدائی و دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی و دکتر محمود واعظی به عنوان نمایندگان آستان قدس رضوی در نخستین پیش نشست همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان اسلامی که در کشور هندوستان برگزار می شود، حضور می یابند.

دیدار از دپارتمان مطالعات اسلامی و بخش زبان فارسی دانشگاه ملیه اسلامیه دهلی، بازدید از حوزه‌های علمیه کشور هندوستان، حضور در نشست علمی بررسی سیره تربیتی حضرت زهرا(س) که در مرکز آموزش عالی المصطفی شهر دهلی برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های این تیم اعزامی است.

سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم دهلی، ملاقات با حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی پور نماینده ولی فقیه در کشور هندوستان، زیارت مقبره شهید ثالث قاضی نورالله شوشتری، بازدید از دانشکاه علیگر ، بازدید از نمایندگی جامعه المصطفی در دهلی، از دیگر برنامه‌های تیم اعزامی آستان قدس رضوی به کشور هندوستان است.

یادآور می‌شود؛ نخستین همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان سال آینده با حضور علما و اندیشمندان ادیان مختلف در مشهد برگزار می‌شود.

کد خبر 4237279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha