۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶

استاندار مازندران:

عدالت گستری بدون نظام قضایی مقتدر مقدور نیست

عدالت گستری بدون نظام قضایی مقتدر مقدور نیست

ساری - استاندار مازندران با بیان اینکه عدالت گستری بدون نظام قضایی مقتدر ممکن نیست گفت: باید همکاری و تعامل بیشتری برای گسترش عدالت در جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم معارفه دادستان مرکز استان با تقدیر از زحمات دادستان قبلی استان اظهار داشت: جایگاه قضایی برای دوام و بقای انقلاب اسلامی بسیار مهم و رفیع است و ما باید بدانیم که گسترش عدالت بدون نظام قضایی مقتدر ممکن نیست.

وی اظهار داشت: نظام قضایی مقتدر باید بدون ملاحظه و رعایت دقیق عدل و انصاف باید حقوق دیگران را محقق کند و هرگونه تعلل و کاستی پذیرفته نیست و این ناهمواری ها کار را سخت می کند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران باید همکاری و تعامل برای گسترش عدالت گستری تلاش کنیم و باید بتوانیم در چهلمین سال انقلاب اسلامی بخشی از عقب ماندنی ها را جبران کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: ما در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مزاحمت های بیروی زیادی داریم و باید از مزاحمت های درونی جلوگیری کنیم و برای پیشبرد برنامه ها، دگرگونی ایجاد کنیم.

اسلامی، ایجاد فرصت ها و هماهنگی ها رای توسعه جامعه مهم برشمرد و گفت: حذف اسیب های اجتماعی و مبارزه با بیکاری و ایجاد اشتغال باید در دستور کار قرار گیرد و خوشبتانه برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

وی بر لزوم تقویت کارکرد تولید در استان برای کاهش دغدغه های جامعه تاکید کرد و گفت: ایجاد جامعه بانشاط با همدلی و یکپارچگی بخش های مختلف قابل تحقق است.

در این مراسم حسینی عالمی به عنوان دادستان جدید مرکز مازندارن معرفی و از تلاش های حجت الاسلام اسدالله جعفری تقدیر شد.

کد خبر 4240482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha