۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳

استاندار گیلان مطرح کرد:

نبود زیرساخت ها در پروژه های مسکن مهر سبب نارضایتی مردم است

نبود زیرساخت ها در پروژه های مسکن مهر سبب نارضایتی مردم است

لاهیجان-استاندارگیلان بااشاره به تلاش برای تکمیل پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان تاپایان سال آتی ، گفت: متاسفانه نبود برخی زیرساخت ها همانند فاضلاب در این پروژه سبب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنج شنبه در مراسم بهره برداری از هزار و ۴۸۱ واحد مسکن مهر استان گیلان که به صورت نمادین با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه مسئولان استان تکمیل  و اتمام پروژه های مسکن مهر استان تا پایان سال آتی است.

 وی با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری از موارد شاهد وجود مشکلات در پروژه های اجرای مسکن مهر هستیم، افزود: نبود شبکه فاضلاب در پروژه مسکن مهر شهر رشت یکی از این موارد بوده که هم برای ساکنان این واحدها و هم برای مناطق اطراف ایجاد مشکل کرده است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با وجود سختی اجرای این پروژه و همچنین هزینه سنگین برای تکمیل و بهره برداری از این طرح در زمان تحویل نیز شاهد نبود بسیاری از زیرساخت ها همانند شبکه فاضلاب هستیم که نارضایتی ساکنان و مناطق اطراف را به دنبال دارد.

سالاری همچنین با بیان اینکه برای اجرای پروژه فاضلاب نیازمند منابع مالی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده با جذب این منابع مالی بتوانیم مشکل موجود در زمینه فاضلاب را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال کارشکنی در زمینه اجرا پروژه ها در استان گیلان بوده و می خواهد زمین این استان را باتلاقی کرده تا مسئولان نتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند، گفت: هرگز به این افراد اجازه چنین کاری در استان گیلان داده نمی شود.

استاندار گیلان با بیان این موضوع که فردی بخواهد کم کاری خود را با بدنام کردن دیگران جبران کند هرگز پذیرفتنی نبوده و نیست، افزود: انتظار داریم مردم در برابر اعمال این افراد قضاوت درست انجام دهند.

وی بر برخورد جدی با این افراد تأکید و اظهار کرد: اینکه فردی با قلمی که در دست دارد بخواهد با آبروی خادمان مردم بازی کند راه به خطا رفته و خداوند هیچگاه عمل چنین افرادی را بدون پاسخ نمی گذارد.

به گفته این مسئول ادامه این روند سبب می شود که از سال آینده تمام مسائل را به صورت صریح برای مردم بازگو و اعلام می کنم که چه افرادی برای اجرای طرح ها در سطح استان کارشکنی کنند.

 وی با بیان اینکه این کارشکنی ها هیچ خللی در اراده مسئولان استان برای خدمات رسانی به مردم وارد نمی کند ، یادآورشد: در همین راستا از همه مسئولان استان می خواهم به هیچ موردی توجه نکرده و به کار خود با قدرت بیشتر ادامه دهند.

سالاری با بیان اینکه مجموعه همکاران ما در استان از افراد پاکدست و متخصص در حوزه خود هستند، تصریح کرد: البته نواقصی هم وجود دارد که در این زمینه انتقادات سازنده پذیرفته شده و در راستای رفع آن تلاش می شود.

به گفته سالاری مسئولان دستگاه های اجرایی باید تلاش خود را در راستای خدمات رسانی انجام دهند زیرا هرگونه کم کاری آنها سبب خدشه دار شدن نظام و تلاش دولت برای بهبود وضعیت می شود.

کد خبر 4240555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha