۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایجاد اشتغال با ورود سرمایه گذار به چهارمحال وبختیاری محقق می شود

ایجاد اشتغال با ورود سرمایه گذار به چهارمحال وبختیاری محقق می شود

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد اشتغال با ورود سرمایه گذار به چهارمحال وبختیاری محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی ظهر پنج شنبه در نشست توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال با ورود سرمایه گذار به چهارمحال وبختیاری محقق می شود، اظهار داشت: حل مشکل بیکاری و کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری با ورود بخش خصوصی به چهارمحال و بختیاری محقق می شود.

وی عنوان کرد: بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اکنون زیر ساخت ها در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری  و... برای ورود بخش خصوصی توسعه یافته است.

مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد

وی بیان کرد: شهرک های صنعتی از مهمترین ظرفیت های این استان برای ورود بخش خصوصی است که باید تلاش شود که طرح های صنعتی در این استان اجرا شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بالا بودن نرخ بیکاری در این استان از مهمترین مشکلات به شمار می رود که باید تلاش شود نرخ بیکاری در این استان کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه مشاغل خانگی و توسعه مشاغل روستایی و اشتغال فراگیر از مهمترین برنامه های اشتغالی در این استان به شمار می رود.

کد خبر 4240742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha