۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف:

ملت ایران به برکت خون شهدا در اوج قله‌های اقتدار قرار دارد

ملت ایران به برکت خون شهدا در اوج قله‌های اقتدار قرار دارد

ایلام-فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف گفت: ملت ایران به برکت خون و فداکاری شهدای گرانقدر در اوج قله‌های اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر،سردار نظر علی عظیمی جمعه در یادواره عملیات والفجر ۵ و شهدای ایل شوهان در شهرستان مهران اظهار داشت:   حضور مردم با بصیرت در میدان های مختلف جنگ علیه داعش باعث شد صهیونیسم به اهداف نامشروع خود دست پیدا نکنند.

وی گفت: دشمن جنگ نیابتی را در سوریه و عراق شروع کرد برای اینکه بتواند به کشور ما نزدیک شود ولی با حضور به موقع مردم، دشمن به هدف خود نرسید.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف تاکید کرد: مردم مظلوم ما هم هرجایی احساس خطر کردند حضور گسترده ای در صحنه داشتند.

سردار عظیمی تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان بدون امکانات تجهیزات با توکل به خدا، فداکاری و از خود گذشتگی باعث شدند که ما اکنون امنیت را در جامعه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: قطعاً آنچه که برای ما و همرزمان و همسنگران این عزیزان تکلیف است یادآوری افتخار ملت ما که به وسیله شهدا در تاریخ به ثبت رسیده است.

عظیمی تاکید کرد: ملت ایران امروز به برکت فداکاری شهدای گرانقدر در اوج قله‌های افتخار قرار دارد، در صحنه های مختلف با دست خالی ایثار و فداکاری کردند.

وی اضافه کرد: شهدا به دنبال نام و نان نبود آمده بودند تا با خدای خود معامله کنند و خدا هم به آنان عزت داد.

یادواره شهدای گرانقدر ایل شوهان و عملیات والفجر۵ با حضور خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جمعی از مسئولان در منطقه عملیاتی چنگوله شهرستان مهران برگزار شد.

در این مراسم از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس خصوصاً شهدای ایل شوهان تجلیل شد.

کد خبر 4241243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha