۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲

استاندار مازندران:

نباید به اکوسیستم ضربه زد

نباید به اکوسیستم ضربه زد

ساری - استاندار مازندران، بر وجود پیوست زیست محیطی در انجام فعالیت‌های افراد تأکید کرد و گفت: ما نمی‌توانیم به اکوسیستم بیشتر از این ضربه زنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی، صبح شنبه، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران، با بیان اینکه پنجره واحد به معنای اشتراک اطلاعات است، هدف از انجام این امر را اجتناب از رفت و آمدها از یک دستگاه به دستگاه دیگر برای اخذ مجوز دانست.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با انجام این امر مشخص می‌شود که با ایجاد یک فعالیت چه اتفاقات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقلی و دیگر مسائل ایجاد خواهد شد، افزود: سیستم باید به این سمت حرکت کند و این مهم نیازمند تلاش است.

وی با اعلام حمایت از ایجاد یک بانک اطلاعاتی و هوشمندسازی در استان برای استفاده بهینه از پنجره واحد، بر اهتمام و پشتیبانی همه دستگاه‌ها در این زمینه تأکید و خاطرنشان کرد: ما باید خود را استانی نشان دهیم که می‌خواهیم توسعه پیدا کنیم.

اسلامی با بیان اینکه دوندگی زیاد سرمایه‌گذار موجب خستگی زیاد و یا تلاش برای دیدن برخی افراد خواهد شد که گاه این افراد ناسالم خواهند بود، به ایجاد گرفتاری مضاعف در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما برای رسیدن به سلامت اداری نیز باید به پنجره واحد برسیم.

وی با تأکید بر مشخص شدن اطلاعات، شرایط و ظرفیت‌ها برای انجام پذیرش اولیه و سپس صدور موافقت اصولی بر هوشمندسازی تأکید کرد و افزود: همه باید خود را متعهد به کار در چارچوب شورای برنامه‌ریزی بدانند.ن ضربه بزنیم.

وی با بیان اینکه انجام بررسی‌ها یک چک لیست است، افزود: هر دستگاهی، در هر برنامه، چک لیست خود را ارائه دهد؛ از جمله اینکه برای انجام سرمایه‌گذاری در یک محل نیازمند اطلاعات منابع انرژی مانند آب و برق در آن منطقه هستیم.

استاندار مازندران اشتراک اطلاعات میان دستگاهای مختلف برای انجام بهتر امور را گامی در جهت رفتن به سمت توسعه استان دانست.

کد خبر 4241628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha