۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

نظارت ها بر بازار شب عید چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد

نظارت ها بر بازار شب عید چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت ها بر بازار شب عید چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی ظهر شنبه در نشست هماهنگی تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه نظارت ها بر بازار شب عید چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد، اظهار داشت: جلوگیری از افزایش گرانی محصولات مورد نیاز خانوار و برخورد با متخلفات از مهمترین اهداف افزایش نظارت ها در بازار چهارمحال و بختیاری است.

وی عنوان کرد:  طرح تنطیم بازار باید با همکاری کارشناسان و بازارسان سازمان های مرتبط بخ خوبی برگزار شود تا تخلفات در بازار این استان در آستانه سال نو کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد:  کارشناسان و بازرسان سازمان های تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، اتاق اصناف و ... باید نظارت دقیق بر عرضه کالا و قیمت محصولات داشته باشند تا نارضایتی در بازار ایجاد نشود.

وی تاکید کرد:  افزایش نظارت برای جلوگیری از توزیع خارج شبکه کالا در این استان ضروری است.

 ذخیره سازی کالاهای اساسی برای عرضه در بازار شب عید چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمهیدات لازم در حال حاضر برای جلگیری از افزایش قیمت کالاها و کمبود کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است.

وی گفت: گوشت مرغ، گوشت قرمز، پرتقال و سیب در سطح استان ذخیره سازی شده است و در بازار شب عید وارد بازار می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تهمیدات لازم برای توزیع مناسب میوه در سطح استان اندیشیده شده است تا دسترسی مناسب و راحت برای خرید مردم وجود داشته باشد.

کد خبر 4242206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha