۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۰۲

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

برپایی۸۰۲ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان شمالی

برپایی۸۰۲ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی ۸۰۲ پایگاه جشن نیکوکاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی بعدازظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن عید نوروز و ضرورت کمک به ایتام و نیازمندان، ۸۰۲ پایگاه نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی برپا می شود.

اهرابی افزود: درحال حاضر ۵۴ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند از این رو می خواهیم مردم نوع دوست کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های نیکوکاری تحویل دهند.

وی به توزیع ۱۴۰ هزار پاکت به منظور جشن نیکوکاری عید نوروزی اشاره و تصریح کرد: امسال از تاریخ ۱۶ اسفندماه به مدت سه روز، پایگاه های نیکوکاری برای جمع آوری کمک های هم استانی های مردمی دایر است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

اهرابی همچنین اظهار کرد: در ایام نوروز بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه به اجرای طرح «طرح هبه» اشاره کرد و گفت: در این طرح اشخاصی که نیازی به لوازم منزل خود ندارند می توانند به کمیته امداد تحویل دهند تا به دست نیازمندان رسانده شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه مطرح کرد: تاکنون ۱۸ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد در استان به خودکفایی رسیده اند.

اهرابی اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش آموز و یک هزار دانشجو و طلبه را تحت پوشش دارد.

وی همچنین با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان بیمه خدمات درمانی هستند، افزود: ۱۰۹ بیمار خاص و ۸۱۷ بیمار صعب العلاج از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 4243366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha