۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۵۶

در سال ۹۷ و در تماشاخانه‌ای خصوصی

رفاقت و خیانت در دوستی برای نادری مهم می‌شود/ «دپوتات» نوروزی

رفاقت و خیانت در دوستی برای نادری مهم می‌شود/ «دپوتات» نوروزی

اتابک نادری که این روزها مشغول بازتولید نمایش «دپوتات» برای اجرا در تعطیلات نوروز ۹۷ است، قصد دارد در تابستان سال آینده نمایشی را با موضوع رفاقت و خیانت در دوستی به صحنه ببرد.

اتابک نادری کارگردان و بازیگر تئاتر درباره دلایل بازتولید نمایش «دپوتات» که پیشتر در تالار ایوان شمس به صحنه رفته بود به خبرنگار مهر گفت: صحبت هایی با دوستان در پردیس تئاتر شهرزاد مبنی بر تولید کاری جدید داشتیم ولی چون درگیر بازی در سریال تلویزیونی شدم و به پایان سال نزدیک شدیم، ایده اجرای نوروزی «دپوتات» مطرح شد.

وی ادامه داد: چون «دپوتات» در سالنی غیر تئاتری اجرا شده بود، دوستانی بودند که این نمایش را ندیدند در نتیجه با دوستان پردیس تئاتر شهرزاد به توافق رسیدیم که همزمان با روز ملی تئاتر، از ۷ فروردین ۹۷ و در ایام تعطیلات نوروز نمایش «دپوتات» را که یک اثر کمدی است به مدت ۳۰ شب روی صحنه ببریم.

نادری درباره دلایل تغییر گروه بازیگری نمایش «دپوتات» در بازتولید این اثر، یادآور شد: بهمن ماه که با تیم قبلی بازیگران صحبت اجرای مجدد این اثر را داشتیم، همه گروه موافق بودند ولی وقتی تمرین ها شروع شد برخی از بازیگران به دلیل مشغول بودن در پروژه های دیگر نتوانستند حضور داشته باشند از این رو تغییراتی در گروه بازیگری نمایش اتفاق افتاد.

وی درباره برنامه ریزی خود برای تولیدی جدید در سال ۹۷، اظهار کرد: روی متنی نوشته سیاوش پاکراه کار می کنم و قرار است آن را بعد از تیرماه ۹۷ در یکی از سالن های خصوصی تئاتر روی صحنه ببریم.

این هنرمند تئاتر با اشاره به اینکه هنوز نامی قطعی برای این نمایشنامه انتخاب نشده است، گفت: این نمایش دارای یک بازیگر زن و سه بازیگر مرد است و به موضوع رفاقت و خیانت در دوستی می پردازد.

کد خبر 4244727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha