۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

مشارکت بانوان در فعالیت های بخش صنعت و معدن رشد یافته است

مشارکت بانوان در فعالیت های بخش صنعت و معدن رشد یافته است

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بانوان نقش مؤثری در توسعه بخش صنعت دارند و طی سال‌های اخیر روند مشارکت بانوان در فعالیت‌های بخش صنعت و معدن رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری ظهر چهارشنبه در جمع بانوان کار آفرین در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر حضور بانوان در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به گذشته رشد خوبی پیدا کرده است، افزود: با فضایی که در جامعه وجود دارد، بانوان در عرصه‌های مختلف  واردشده‌اند و بخش عمده‌ای متخصصین و کارآفرینان را بانوان تشکل می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بانوان نقش مؤثر و تأثیرگذاری در توسعه بخش صنعت دارند و طی سال‌های اخیر روند مشارکت بانوان در فعالیت‌های حوزه صنعت و معدن رشد یافته است.

 فغفوری تأکید کرد: در بخش نظام‌مهندسی معدن استان بانوان متخصص فعالیت می‌کنند.

وی به تجهیز آزمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: آزمایشگاه‌هایی که تنها به دفتر اکتفا کرده‌اند باید امکانات اولیه را داشته باشند که پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: نقشه راه تبدیل استان زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی‌تی تدوین شده است.

فغفوری به بیمه کارگاه‌های قالی‌بافی در استان اشاره کرد و افزود: کارگاه‌ها فرش‌بافی در بحث بیمه با مشکلاتی مواجه هستند که باید تأمین اجتماعی مساعدت لازم را داشته باشد و باید بر این آمد اعتقاد داشت که توجه به نیمی از جمعیت جامعه باعث رونق اقتصادی جامعه می‌شود.

کد خبر 4246101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha