۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

فرماندار دماوند خبر داد؛

افزایش ۲ برابری ظرفیت اسکان مسافران دماوند نسبت به سال گذشته

افزایش ۲ برابری ظرفیت اسکان مسافران دماوند نسبت به سال گذشته

دماوند- فرماندار دماوند از ۲برابر شدن ظرفیت اسکان های این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

مجید صفری در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مانور طرح آرامش سفر و آرامش بهاری که پیش از ظهر دوشنبه در آستان امامزاده هاشم(ع) دماوند برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه درآستانه روزهای پایانی سال هستیم می بایست بهترین برنامه ها را برای پذیرایی و ارائه خدمات به شهروندان و مهمان ها داشته باشیم که در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است.

صفری گفت: دماوند به دلیل اینکه در دو مسیر فیروزکوه و هراز به انتهای شمال متصل است از اهمیت بالایی برخوردار است و پایگاه های امدادی و انتظامی در بحث  امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی در جایگاه های متعدد برپا شده است.

وی افزود: در بخش رودهن ۲ پایگاه، دماوند ۲ پایگاه و در هر شهر یک پایگاه خدماتی در نظر گرفته ایم و  نیروهای اورژانس، امداد، هلال احمر و خصوصا انتظامی و راهور بر اساس برنامه در طول ایام تعطیل آماده باش هستند.

فرماندار دماوند با بیان اینکه در نظر داریم بهترین خدمات را در ایام تعطیلات به مسافران ارائه دهیم اظهار داشت: تقریبا ظرفیت اسکان ها نسبت به سال گذشته  ۲ برابر افزایش یافته است  و خیلی نگران این موضوع نخواهیم بود.

صفری در پایان گفت: ستاد خدمات سفر با همکاری همه ی دستگاه های مجری آماده هستند و منتظر مسافران نوروزی هستیم که به بهترین وجه از آنها استقبال کنیم.
 

کد خبر 4246873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha