۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۴

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نفس رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده/نسل سوم پای انقلاب ایستاده است

نفس رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده/نسل سوم پای انقلاب ایستاده است

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه نفس رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است گفت: نسل سوم انقلاب باشهامت‌تر پای انقلاب ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا کلید همه خوبی‌ها و سلامت انسان از بدی‌ها است.
وی بیان داشت: امام سجاد (ع) می‌فرماید که اگر کسی می‌خواهد از بدی‌ها در سلامت باشد دو چیز را رعایت کند که یکی تقوا و دیگری کنترل زبان است.

تشریح منزلت زن اسلامی و زن غربی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به ولادت فاطمه(س) و روز زن گفت: فلسفه نام‌گذاری ولادت فاطمه(س) به‌عنوان روز زن این بوده که در این روز منزلت زن در اسلام بیان شود و بین جایگاه زن در اسلام و در جوامع غربی مقایسه‌ای صورت گیرد.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه رهبری در سخنرانی روز گذشته خود در رابطه با منزلت زن اسلامی بیانات کلیدی داشتند گفت: زن اسلامی انسانی بوده که دارای ایمان، عفاف، حجاب، رشد علمی و معنوی، اثرگذار در خانواده و اجتماع، مایه آرامش زندگی و آماده برای دریافت انوار الهی است.

وی گفت: زن غربی مظهر برهنگی، جلب‌توجه مردان به خود، ابزار تبلیغ کالا، مصرف و آرایش، جلوه گری و ... است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه یک الگوی غلطی به نام آزادی زنان ایجادشده است بیان داشت: منزلت زن اسلامی در رشد و تعالی، رسیدن به کمال، حضور فعال در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حفظ حجاب بوده و زن اسلامی موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود و نتیجه منزلت زن اسلامی جایگاه رفیع است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: نتیجه جایگاه زن در غرب از هم گسستن خانواده، رواج بی‌بندوباری در جامعه، رواج آزادی‌های جنسی و ... است.

از گنج بی‌پایان دفاع مقدس استفاده کنیم

وی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات عمده جوامع غربی مسئله ازهم‌پاشیدگی خانواده است تصریح کرد : ما باید قدر دستورات دین اسلام را بدانیم و خوشبختانه زنان جامعه ما با حفظ حجاب و عفت در تمام صحنه‌ها حاضر هستند و امیدواریم با الگو گیری از فاطمه(س) به جایگاه و منزلت بالادست پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به‌روز راهیان نور گفت: یکی از کارهای ارزشمند اردوهای راهیان نور است و تأثیرگذاری فراوانی بر روی مردم به‌خصوص نسل جوان گذاشته است.

آیت‌الله میرعمادی هدف از راهیان نور را آشنایی با جنگ تحمیلی، رشادت، شهامت و شجاعت رزمندگان و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر معتقد هستیم که دوران دفاع مقدس گنج بی‌پایان است باید از این سرمایه و ثروت استفاده کنیم افزود: حضور در راهیان نور زیارت بامعرفت است و در آن جوانان منقلب می‌شوند و هرگز افتخارات دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.

عزت و اقتدار ایران به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به‌روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: بنیاد شهید یکی یادگارهای انقلاب است که نقش مهمی در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت داشته است و این فرهنگ، یک فرهنگ تأثیرگذار است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه حفظ این فرهنگ موجب عزت ایران در عرصه‌های گوناگون شده است افزود : عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا به خاطر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است و موجب امنیت و ثبات ایران شده است.

وی با تأکید بر اینکه استقلال، قدرت نرم و اقتدار ایران اسلامی به خاطر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان احترام فوق‌العاده‌ای قائل باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد بیان داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم جامعه مسجد است و مسجد کارکردهای معنوی زیادی دارد و کانون‌های مساجد می‌توانند در جذب جوانان به مسجد تأثیرگذار باشند.

نفس رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه کانون‌های مساجد حلقه وصل جوانان با مسجد هستند گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و جذاب جوانان را به مسجد، نماز و نماز جمعه ترغیب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید «حدادیان» از شهدای امنیت که در جریان اغتشاشات اخیر شهید شد اشاره کرد و گفت: رهبری با حضور در منزل این شهید بزرگوار بر لباس او بوسه زد و فلسفه این امر این بوده که شهید «حدادیان» جوانی پاک بوده وزندگی پاکی داشته و از بصیرت خاص و بالایی برخوردار بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: نسل سوم انقلاب باعظمت‌تر، با بصیرت تر و باشهامت‌تر پای انقلاب ایستاده است و جان خود را فدا می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار وزیر اوقاف با مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبری در سال ۹۴ پیش‌بینی کردند که تا ۲۵ سال آینده چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار پیش‌بینی کردند که به‌زودی در قدس نماز جماعت خوانده می‌شود و این پیش‌بینی رهبری انسان را به وجد می‌آورد گفت: این پیش‌بینی نشان می‌دهد که نفس رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است و شاید به ۲۵ سال هم نکشد و ما شاهد نابودی این رژیم غاصب باشیم.

کد خبر 4247231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha