۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶

امام جمعه موقت تبریز؛

دشمن برای انحراف بانوان برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده است

دشمن برای انحراف بانوان برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده است

تبریز-دشمنان اسلام و انقلاب به فکر ضربه زدن به هویت زنان هستند و الان سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای تبدیل نقش مثبت بانوان به منفی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مطهری‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره)تبریز با اشاره به برگزاری جشن چهارشنبه سوری، گفت: هیچ‌کس مخالف شادی نیست خسارت‌های غیر قابل جبران را به خود و اطرفیان خود تحمیل می کنیم که یک عمر پشیمانی به همراه دارد.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در جامعه اسلامی و ایران افزود:دشمنان اسلام و انقلاب به فکر ضربه زدن به هویت زنان هستند الان سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای تبدیل نقش مثبت بانوان به منفی هستند و هر روز تلاش می کنند تا حجاب و پوشش زنان ایرانی را زیر سوال ببرند.

مطهری اصل افزود: بعضی از روشنفکران  ادعا می‌کنند در قرآن هیچ صحبتی از رعایت حجاب نشده است در حالی که آیات متعددی در مورد رعایت حجاب و عفاف زن داریم  و بارها خطاب به پیامبر اکرم(ص) توصیه کرده‌اند که زنان و دختران از پوشش مناسب استفاده کنند تا در آرامش باشند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به سخنان رهبری خاطر نشان کرد:نباید با بدحجاب ها برخورد چکشی صورت گیرد و نباید اجازه سوءاستفاده به دشمن در این خصوص داد.

مطهری‌اصل با اشاره به سالروز تاسیس کانون‌های مساجد گفت: کانون های فرهنگی و دیگر تشکلات مسجد باید تلاش کنند تا مساجد مثل زمان پیامبر اکرم(ص) محور تمام کارهای سیاسی، قضایی، اجتماعی و فرهنگی گردد.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه بودند و ما باید درسهایی از این بانوی بزرگ یاد بگیریم ایشان یک فرزند نمونه ای برای پدر،همسری مهربان برای شوهر و مادری یگانه و مهربان و باکمال برای فرزندانشان بودند که به حق نمونه و اسوه کامل برای همه عصرها هستند.

وی افزود: همه ما باید شیوه درست زیستن، انفاق کردن، کمک به دیگران و بالا بردن تقوا را از حضرت فاطمه (س) یاد گرفته و طبق سیره زندگی این بانو گرانمایه اسلام زندگی کنیم.

کد خبر 4247274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha